جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۰۷۲
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ۱۰ هزار نفر طی یک سال گذشته از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان توسط گروه‌های جهادی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ماریا خویش دوست ظهر شنبه در حاشیه نشست رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با مسئولان دشتستان گفت: خوشبختانه همکاری و همدلی بسیار خوبی میان شبکه بهداشت و درمان و شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها در روستاها وجود دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با همکاری نهادهای بین بخشی و نیروهای بسیجی در مناطق کم برخوردار به بهترین شکل ممکن انجام می‌گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ضمن تشکر از اقدامات خوب بسیج جامعه پزشکی استان و شهرستان در مناطق دور از دسترس دشتستان عنوان کرد: یکی از درخواست‌های مردم در مناطق کمتر برخوردار شهرستان، استقرار اکیپ‌های جراحی تخصصی در حوزه چشم و جراحی‌های سرپایی در قالب طرح‌های بسیج جامعه پزشکی است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی مرکز بستر درمان تنگ ارم زیرساخت خوبی در این منطقه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مهیا شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان اضافه کرد: امیدواریم با تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه مرکز خدمات جامع سلامت کلمه در بخش بوشکان، از این بستر برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف این بخش بهره‌مند شویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر