جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۰۷۹
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳

فکرشهر: امام جمعه سیراف گفت: انتظار می‌رود با همکاری همه دستگاه‌ها تولید محتوای فرهنگی و مذهبی تقویت شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد صادق عاشوری ظهر شنبه در نشست قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان کنگان اظهار داشت: علت اصلی بروز پدیده بد حجابی در جامعه القائات دشمن در فضای حقیقی و مجازی است.

امام جمعه سیراف با بیان اینکه باید همه با اعتقاد راسخ وارد میدان شوند افزود: همه باید بدانند که با بی حجابی امنیت جامعه به خطر می‌افتد و یک آسیب اجتماعی است.

وی گفت: این مسئله امروز به چالش تبدیل شده لذا در مهار این مسئله نهایت تلاش خود بکنیم.

وی با بیان اینکه کشورهای استعماری و استکباری دست به دست هم داده‌اند تا اعتقادات ما را از بین ببرند اضافه کرد: در جامعه اسلامی و دینی به هیچ وجه قابل قبول نیست که این طور پوشش نامتعارف و غیر اسلامی وارد جامعه شوند.

امام جمعه سیراف ادامه داد: باید اقدامات اقناعی و ارشادی باشد تا باور اشخاص ایجاد شود، قرار نیست فقط نام اسلام را یدک بکشیم ولی از محتوا و مفاهیم دینی در عمل خالی باشد، باید عامل به احکام الهی و در عمل باشد و در سطح جامعه پیاده شود.

وی با بیان اینکه ما از زنان دفاع می‌کنیم و الحمدلله فعالیت اجتماعی در جامعه دارند گفت: وقتی جامعه به لا ابالی گری فرهنگی برسد نمی‌تواند در بخش‌های دیگر به رشد و توسعه برسد.

حجت الاسلام عاشوری بیان کرد: دشمن خصوصاً جوانان را مورد هدف قرار داده و برای مقابله باید تولید محتوای فرهنگی و مذهبی داشته باشیم.

وی گفت: برای دستیابی به اهداف تربیت دینی و توسعه فرهنگ تعالی بخش حجاب باید دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های مدونی داشته باشند.

امام جمعه سیراف یادآور شد: اصلی ترین مسئله برای دشمن حجاب است و به دنبال ترویج بی حجابی و برهنگی است.

وی گفت: دشمن از تلاش‌های ضد فرهنگی خود ناامید شده و می‌خواهد فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم رنگ شود.

وی با بیان اینکه حجاب قانون خدا است خاطرنشان کرد: دستگاه‌های که مسؤولیت به عهده دارند شانه خالی نکنند بلکه باید روشنگری و بصیرت افزایی برای جوانان داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر