چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۱۸۱
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: به منظور رضایتمندی بیشتر مردم و مراجعین به دستگاه قضائی تکریم ارباب رجوع سرلوحه امور کارکنان امور قضایی قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی مهرانگیز بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از حوزه قضائی بخش بندر ریگ شهرستان گناوه که به همراه دادستان مرکز استان صورت گرفت با حضور در جمع کارکنان قضائی و اداری و استماع مسائل و مشکلات آنها، عملکرد آنها را مورد بررسی قرار داد و توصیه‌های لازم را به آنها ارائه داد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جمع کارکنان این حوزه قضائی بر حفظ حقوق شهروندی تاکید کرد و افزود: در راستای رضایتمندی بیشتر مردم و مراجعین به دستگاه قضائی تکریم ارباب رجوع را سرلوحه امور خود قرار دهید.

وی به آمار پرونده‌های موجود اشاره کرد و گفت: به منظور کاهش پرونده‌های موجود در این دادگاه خصوصاً پرونده‌های مسن اهتمام ویژه داشته باشید.

مهر انگیز با حضور در جمع کارکنان اداری و قضائی مطالبی در ارتباط با برخورد قاطع و مطابق قانون با سارقین خصوصاً سارقین مسلح اشاره و بر رعایت بخشنامه دادستان کل کشور در خصوص نحوه اعطا مرخصی به محکومین این جرایم تاکید کرد.

شوراهای حل اختلاف از ظرفیت خود برای ایجاد مصالحه بین طرفین پرونده‌ها استفاده کنند

رئیس کل دادگستری استان همچنین از شورای حل اختلاف نیز بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات موجود قرار گرفت و توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

وی در این بازدید گفت: باید در راستای گسترش فرهنگ صلح و سازش بیشتر تلاش شود.

وی در پایان به حل و فصل دعاوی بین مردم از طریق صلح و سازش اشاره کرد و گفت: شوراهای حل اختلاف از ظرفیت خود برای ایجاد مصالحه بین طرفین دعوی بیشتر استفاده و در این راستا تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر