پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در سال جاری تلاش می کنیم تا اعتبارات دهیاری ها نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در آئین جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مسجد امام حسن (ع) روستای بنه گز از توابع بخش مرکزی شهرستان تنگستان افزود: روستای بنه گز با جمعیت قابل توجه بعنوان یکی از روستاهای پرجمعیت استان می تواند در پیشبرد برنامه هایش الگویی برای بقیه روستاهای استان باشد.\n\nوی افزود : وارد کردن امکانات به روستا یکی از برنامه های ماست که بنا داریم این امکانات را گسترش دهیم تا مهاجرت از روستابه شهر را متوقف کنیم.
کد خبر: ۱۲۷۸۱
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در سال جاری تلاش می کنیم تا اعتبارات دهیاری ها نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در آئین جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مسجد امام حسن (ع) روستای بنه گز از توابع بخش مرکزی شهرستان تنگستان افزود: روستای بنه گز با جمعیت قابل توجه بعنوان یکی از روستاهای پرجمعیت استان می تواند در پیشبرد برنامه هایش الگویی برای بقیه روستاهای استان باشد.

\n\n

وی افزود : وارد کردن امکانات به روستا یکی از برنامه های ماست که بنا داریم این امکانات را گسترش دهیم تا مهاجرت از روستابه شهر را متوقف کنیم.

\n\n

سالاری ادامه داد: امسال بطور کلی در استان بوشهر چندین برنامه داریم که شامل همه روستاها خواهد شد و بر این اساس در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت که سالن ورزشی وجود ندارد، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال احداث خواهیم کرد.

\n\n

وی بیان کرد: با اجرای این پروژه بزرگ بیش از 80 درصد جمعیت روستایی استان بوشهر دارای زمین چمن مصنوعی خواهند شد.

\n\n

استاندار بوشهر گفت: در سال جاری به ازای هر نفر سه متر مربع فضای سبز در همه روستاهای استان طراحی خواهیم کرد و با توجه به وضعیت مالی یک مترمربع از این پارک ها عملیاتی خواهد شد.

\n\n

وی عنوان داشت: بنا داریم پسماند(زباله های روستایی )توسط دهیاری ها با توجه به تجهیز وسایل و نیروی انسانی مورد نیاز در کل 613 روستای استان به صورت مکانیزه جمع آوری و بصورت بهداشتی تفکیک، بازیافت ویادفع شود.

\n\n

سالاری از خدمات سیار داندان پزشکی درشهرها و روستاهای استان به صورت صد در صد ریگان خبر داد.

\n\n

استانداربوشهر از اختصاص یک زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال به روستای بنه گز خبر داد و گفت: ظرف چند ماه آینده از تیم کارگر بنه گز حمایت مالی خواهد شد تا بخشی از مشکلات مالی آن برطرف شود و بازیکنان این تیم با خیال راحت تر در لیگ حضور پیدا کنند.

\n\n

وی گفت:دهیاری روستای بنه گز زمین برای احداث پارک در دو نقطه روستای مشخص کند تا ظرف مدت کوتاهی عملیات اجرایی آنها آغاز و به اتمام برسد.

\n\n

استاندار بوشهر گفت:در نظر داریم به گلزار شهدای بنه گز که فاقد برق است با همکاری شرکت توزیع برق از اعتبار استانی و مشارکت دهیاری برق رسانی کنیم که اعتبارات لازم اختصاص خواهد یافت.

\n\n

وی افزود: برای آسفالت بلوار ورودی روستا نیز در سال جاری اعتبارلازم اختصاص خواهیم داد تا این پروژه مورد بهر برداری قرار گیرد.

\n\n

سالاری گفت: یک دستگاه لودر برای بر طرف شدن مشکلات دهیاری و عمران بیشتر در روستا در اختیار آن قرار داده می شود.

\n\n

استاندار بیان کرد: مطالعات راه بنه گز به عالی شهر انجام می شود و در سال جاری اعتبار به آن اختصاص داده خواهد شد.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر