سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: آمریکا با توجه به بهانه جویی هایی که انجام می دهد، مسوول هرگونه شکست در مذاکرات است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته برازجان افزود: چالش 12 ساله هسته ای و گفت وگوهای دو سال اخیر به روزهای حساس و سرنوشت ساز نزدیک می شود و این روزها مذاکرات فشرده در جریان است.\n\nوی با اشاره به دسیسه های آمریکا و اینکه یک توافق خوب می تواند مصالح نظام را تامین کند یادآور شد: آمریکا سعی دارد با حفظ فضای فشار در مذاکرات و تحت فشار قرار دادن ایران به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۱۲۷۸۶
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: آمریکا با توجه به بهانه جویی هایی که انجام می دهد، مسوول هرگونه شکست در مذاکرات است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته برازجان افزود: چالش 12 ساله هسته ای و گفت وگوهای دو سال اخیر به روزهای حساس و سرنوشت ساز نزدیک می شود و این روزها مذاکرات فشرده در جریان است.

\n\n

وی با اشاره به دسیسه های آمریکا و اینکه یک توافق خوب می تواند مصالح نظام را تامین کند یادآور شد: آمریکا سعی دارد با حفظ فضای فشار در مذاکرات و تحت فشار قرار دادن ایران به اهداف خود برسد.

\n\n

مصلح در ادامه به فضیلت شب قدر اشاره و بیان داشت: در این شب مقدرات یکسال انسان تعیین می شود و به همین دلیل شب قدر نامگذاری شده و این شب، شبی است که قرآن در آن نازل شده است.

\n\n

وی ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) گفت: این امام همام در تمام تاریخ بشریت الگوی انسان کامل است و باید از این امام عظیم الشان الگوبرداری کنیم.

\n\n

خطیب نماز جمعه برازجان با محکوم کردن حمله ددمنشانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و کشته شدن 298 نفر در این حمله گفت: آمریکا علیرغم اینکه دم از حقوق بشر می زند همواره حقوق بشر را زیر سئوال برده و اقدامات زیادی در این راستا انجام داده است.

\n\n

امام جمعه برازجان تصریح کرد: آمریکایی ها همواره دو هدف عمده را در ایران دنبال کرده که یکی رسیدن به منافع نامشروع خود در خاورمیانه و دیگری نیز از بین بردن مسلمانان است.

\n\n

مصلح اضافه کرد: امریکا تاکنون 60 توطئه برای براندازی نظام اسلامی طراحی کرده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، 'آمریکا هیچ زمانی قابل اعتماد نبوده و به هیچ قطعنامه ای نیز پایبند نیست'.

\n\n

وی با تاکید بر لزوم مشارکت همه مردم مومن و روزه دار در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی، در واقع نمایش اقتدار، شکوه و نشانه همدلی و همزبانی است.

\n\n

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به وضعیت نامطلوب آب شرب مردم دشتستان خواستار تلاش مضاعف مسئولان برای غلبه بر بی آبی و همچنین خواستار صرفه جویی مردم و فرهنگ صحیح مصرف شد.

\n\n

مصلح از کمک های مردم دشتستان به ایتام و نیازمندان در این ایام تقدیر کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر