سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: پنج مرکز در این استان کار خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان آغاز کردند.به گزارش فکرشهر، محمد هاشمی افزود: این مراکز خرید شامل مجتمع انبارهای چغادک، سیلوی برازجان، کارخانه آرد خلیج فارس دشتی، کارخانه آرد الزهرا و باقری برازجان هستند که هم اکنون گندم معمولی استان را با 10 هزار و 500ریال و دوروم را با 10 هزار و 800 ریال از کشاورزان خریداری می کنند.وی اظهار کرد: هم اکنون خرید تضمینی گندم با قیمت مصوب شهریور 92 صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۲۷۹
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: پنج مرکز در این استان کار خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان آغاز کردند.

به گزارش فکرشهر، محمد هاشمی افزود: این مراکز خرید شامل مجتمع انبارهای چغادک، سیلوی برازجان، کارخانه آرد خلیج فارس دشتی، کارخانه آرد الزهرا و باقری برازجان هستند که هم اکنون گندم معمولی استان را با 10 هزار و 500ریال و دوروم را با 10 هزار و 800 ریال از کشاورزان خریداری می کنند.

وی اظهار کرد: هم اکنون خرید تضمینی گندم با قیمت مصوب شهریور 92 صورت می گیرد.

هاشمی اضافه کرد: پیش بینی می شود امسال 70 هزار تن گندم از کشاورزان در استان بوشهر خریداری شود این درحالی است که پارسال 55 هزار تن گندم مازار بر مصرف کشاورزان از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی خریداری شد.

وی با اشاره به این که بانک عامل امسال بانک سپه است گفت: پول خرید گندم کشاورزان یک هفته پس از تحویل گندم به آنان پرداخت می شود.

مدیرشرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: کشاورزانی که در این بانک شماره حساب ندارند با ارایه مدارک در مراکز خرید گندم اقدام به بازگشایی حساب کنند.

هاشمی یادآورشد: مراکز خرید گندم در استان بوشهر از ساعت هفت صبح تا 18 فعال هستند و مجتمع انبارهای چغادک نیز در دو شیفت کاری آماده خدمات رسانی به کشاورزان است.

وی افزود: خرید گندم در استان بوشهر تا پایان خرداد ادامه دارد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر