جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور گسترده مردم، مسئولان، جامعه ورزشی و رسانه‌ای استان بوشهر، آیین تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد عبدالعزیز افتخاری ورزشی‌نویس چیره‌دست استان بوشهر تشییع و خاکسپاری شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیکر زنده یاد عبدالعزیز افتخاری ورزشی‌نویس استان بوشهر پس از انجام مقدمات تدفین در آیینی کم نظیر از آرامستان سید رضا تا امامزاده سلیمان ابن علی شهر گناوه تشییع و سپس در این مکان به خاک سپرده شد.\n\n
کد خبر: ۱۲۷۹۰
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: با حضور گسترده مردم، مسئولان، جامعه ورزشی و رسانه‌ای استان بوشهر، آیین تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد عبدالعزیز افتخاری ورزشی‌نویس چیره‌دست استان بوشهر تشییع و خاکسپاری شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیکر زنده یاد عبدالعزیز افتخاری ورزشی‌نویس استان بوشهر پس از انجام مقدمات تدفین در آیینی کم نظیر از آرامستان سید رضا تا امامزاده سلیمان ابن علی شهر گناوه تشییع و سپس در این مکان به خاک سپرده شد.

\n\n

تشییع عبدالعزیز افتخاری در گناوه

\n\n

امام جمعه گناوه در این آیین بر پیکر زنده یاد افتخاری نماز خواند و سپس تابوت این پیشکسوت ورزشی استان بوشهر بر دستان مردم قدرشناس شهرستان گناوه و استان بوشهر تا آرامگاه ابدی وی در امامزاده این شهر حمل و در میان حزن و اندوه بسیار مردم، دوستان، همکاران و مسئولان مختلف شهرستان گناوه و استان بوشهر خاکپساری شد.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/07/04/4/1757272.jpg

\n\n

زنده یاد افتخاری از کم‌نظیرترین ورزشی‌نویسان جنوب ایران بود که چندین دهه با نشریات سراسری و استانی همکاری خبری داشت و کارشناس برنامه‌های فوتبالی صدا و سیمای مرکز بوشهر بود.

\n\n

به عقیده بسیاری زنده یاد افتخاری در نویسندگی در عرصه ورزش دارای سبکی منحصر به فرد و ویژه بود که همین ویژگی وی را در میان سایر همکاران خود متمایز و برجسته می ساخت.

\n\n

زنده یاد افتخاری دارای اخلاقی نیکو و شایسته بود و مردم و به ویژه ورزشکاران شهرستان گناوه و استان بوشهر برای وی احترام بسیار زیادی قائل بودند.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/07/04/4/1757271.jpg

\n\n

وی تمام تلاش خود را در این سال‌ها برای اعتلای ورزش شهرستان گناوه در عرصه رسانه به کار گرفت تا بتواند گوشه‌ای از محرومیت‌های عرصه ورزشی این شهرستان را در رسانه‌های دیداری، نوشتاری و مجازی پوشش دهد و در این راه نیز بسیار موفق ظاهر شد.

\n\n

در این آیین حزن انگیز مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، رییس هییئت فوتبال استان بوشهر، امام جمعه گناوه، جامعه ورزشی و اهالی رسانه استان بوشهر، جامعه هنری شهرستان گناوه، بازاریان و برخی از سیاسیون نیز حضور داشتند.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/07/04/4/1757269.jpg

\n\n

به نوشته ی مهر، چهارشنبه هفته گذشته زنده یاد افتخاری پس از تحمل یک دوره بیماری ناشی از نارسایی قلبی و عفونت ریه در بخش آی سی یو بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر