چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: کتابخانه عمومی دلوار تا شهریورماه امسال تجهیز، تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران امور کتابخانه‌های تنگستان اظهار کرد:  بحث کتاب و کتاب‌خوانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به قبل از انقلاب دارای سمت‌وسوی متفاوتی بوده است و رغبت عمومی مراجعه به کتاب و کتاب‌خوانی به‌عنوان یک فرصت توسط نظام جمهوری اسلامی ایجادشده است.
کد خبر: ۱۲۸۰۳
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۶

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: کتابخانه عمومی دلوار تا شهریورماه امسال تجهیز، تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران امور کتابخانه‌های تنگستان اظهار کرد:  بحث کتاب و کتاب‌خوانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به قبل از انقلاب دارای سمت‌وسوی متفاوتی بوده است و رغبت عمومی مراجعه به کتاب و کتاب‌خوانی به‌عنوان یک فرصت توسط نظام جمهوری اسلامی ایجادشده است.

\n\n

وی افزود: اکنون فرصتی ایجادشده است که مقوله کتاب و کتاب‌خوانی جانشین خیلی از امورات دیگر افراد در زمینهٔ اوقات فراغت شده است و این از مباهات نظام جمهوری اسلامی است.

\n\n

فرماندار تنگستان بیان کرد: اعضای انجمن شهرستان به‌خصوص آموزش‌وپرورش موظفند با برنامه‌ریزی لازم در خصوص نهادینه کردن فرهنگ مطالعه از سنین کودکی و نوجوانی خصوصاً در دانش‌آموزان اقدامات اساسی انجام دهند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی اظهار کرد: در سال گذشته بحث توسعه، تجهیز و تعمیر کتابخانه‌ها در دستور کار کمیته برنامه‌ریزی بود که با تأمین اعتبار لازم کتابخانه عمومی دلوار را تکمیل و با تفاهم با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان نیز تجهیز آن به اتمام رسیده و در شهریورماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

\n\n

در این جلسه احسان مفتاحی اهرمی که از دی‌ماه 93 با حفظ سمت، سرپرستی اداره کتابخانه‌های تنگستان را عهده‌دار شده بود تودیع و به‌جای وی عنایت شهبازی‌نژاد به‌عنوان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تنگستان معارفه شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر