سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۳۶۶
چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲ هزار و ۶۷۲ نفر طی هشت ماه امسال در استان بوشهر خبرداد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی صفوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هشت ماهه سال جاری تعداد ۱۴ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری چهار هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال همراه با اشتغال ۲۸۵ نفر در استان بوشهر صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور ۹۱ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۷۲ نفر طی هشت ماه امسال در استان بوشهر خبر داد.

صفوی خاطر نشان کرد: این استان به‌علت قرار گرفتن در ساحل استراتژیک خلیج فارس، صادرات و واردات دریایی، وجود ذخایر نفت و گاز (پارس جنوبی و شمالی)، معادن، نخیلات و غیره از اهمیت راهبردی و اقتصادی مهم برخوردار است که می‌تواند فرصت ارزشمندی جهت توسعه سرمایه گذاری صنعتی و معدنی را در استان و کشور رقم بزند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: وجود مناطق ویژه اقتصادی در جنوب و شمال استان و همچنین ۱۱ شهرک و ۸ ناحیه صنعتی در کلیه شهرستان‌های استان با مساحتی بالغ بر ۲ هزار هکتار از جمله مزیت‌های لازم برای متقاضیان به سرمایه گذاری در استان بوشهر باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر