جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرها و روستاهای استان بوشهر را تشریح کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، نصرالله شفیعی اظهار داشت: روز قدس یکی از مهمترین جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام و وحدت جهان اسلام است و حضور مردم مسلمان در برنامه‌های این روز اهمیت بسیار زیادی دارد.\n\nوی با بیان اینکه میزان حضور مردم در این راهپیمایی پیام‌های مهمی برای جهان دارد، اضافه کرد: مردم استان بوشهر همواره حضوری گسترده و پرشور در حمایت از مسلمانان جهان داشته‌اند.
کد خبر: ۱۲۸۷۵
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرها و روستاهای استان بوشهر را تشریح کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نصرالله شفیعی اظهار داشت: روز قدس یکی از مهمترین جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام و وحدت جهان اسلام است و حضور مردم مسلمان در برنامه‌های این روز اهمیت بسیار زیادی دارد.

\n\n

وی با بیان اینکه میزان حضور مردم در این راهپیمایی پیام‌های مهمی برای جهان دارد، اضافه کرد: مردم استان بوشهر همواره حضوری گسترده و پرشور در حمایت از مسلمانان جهان داشته‌اند.

\n\n

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با دعوت از حضور گسترده مردم برای حضور در راهپیمائیی روز جهانی قدس، ادامه داد: نشست‌های هماهنگی برگزاری مراسم روز قدس در نقاط مختلف استان برگزار شده است و مسیر راهپیمائی و افراد سخنران مشخص شده است.

\n\n

وی افزود: مراسم روز قدس در شهر بوشهر ساعت ۱۱ از روبروی بانک صادرات خیابان امام خمینی(ره) آغاز می شود و تا مصلی نماز جمعه ادامه خواهد داشت و سخنران این مراسم نیز سرلشکر رحیم صفوی خواهد بود.

\n\n

شفیعی افزود: مراسم روز قدس در برازجان از ساعت ۱۱:۴۵ از میدان شهید چمران تا مصلی جمعه، در کنگان بعد از نماز جمعه از مصلی تا خیابان استقلال، در گناوه بعد از نماز جمعه از مصلی تا چهار راه مخابرات و در خورموج از ساعت ۱۱ از چهارراه مدرسه علمیه تا مصلی برگزار می شود.

\n\n

وی گفت: مراسم روز قدس در دیلم از ساعت ۱۰:۳۰ از بلوار پاسداران روبروی سپاه تا مصلی جمعه، در دیر بعد از نماز جمعه از مصلی تا مسجد امام حسین (ع)، در چغادک از میدان بقیه الله تا مصلی جمعه، در آب‌پخش از فرماندهی انتظامی تا مصلی، در جم از مصلی تا میدان فاضل و در اهرم از مصلی تا میدان امام رضا برگزار می‌شود.

\n\n

شفیعی ادامه داد: مراسم روز قدس در عالیشهر از مصلی تا میدان شهدا، در کاکی از مصلی تا پارک نخلستان، در عسلویه از مصلی تا بلوار امام خمینی، در شبانکاره از مصلی تا گلزار شهدا و در جزیره خارگ از مصلی تا مسجد امام حسین برگار می‌شود.

\n\n

وی اضافه کرد:  مراسم روز قدس در سیراف از مصلی تا میدان امام، در آبدان از ازابتدای خیابان انقلاب (سقاخانه شهدا) تا مصلای نماز جمعه، در بردستان ساعت ۱۸ از کانون شهید فهیمده تا مسجد امیرالمومنین (ع)، در دالکی از مسجد حضرت امام خمینی (ره) تا مصلی جمعه، در دوراهک از مسجد صاحب‌الزمان تا بسیج، در بردخون از مصلی تا بانک صادرات و در دلوار از مصلی تا میدان شهدا برگزار می‌شود.

\n\n

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: مراسم روز قدس در آباد از پایگاه ابوذر تا حسینیه امام مهدی (عج)، در انارستان از بانک صادرات تا مسجد امیر المومنین (ع)، در ریز از بخشداری تا جنت شهدا، در شنبه از مسجد جامع تا حسینه مرحوم حاج سید علی قمی و در تشان از مسجد امیرالمونین تا گلزار شهدا برگزار می‌شود.

\n\n

وی گفت: این مراسم در روستای فاریاب از بسیج حوزه هجرت تا حسینیه صادقان محمد (ص)، در چاهکوتاه از میدان بسیج تا مسجد ولی عصر (عج)، در وحدتیه  از مصلی جمعه تا میدان امام حسین (ع)، در سنا از پایگاه مقاومت مقداد تا گلزار شهدا، در باغان از مسجد ابوالفضل (ع) تا امامزاده بهرس، در درویشی از مدرسه شهید قاسمی تا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود.

\n\n

شفیعی افزود: مراسم روز قدس در کردلان از مسجد الحجت تا مقبره شهید دژگاهی، در بادوله از بسیح تا مسجد حجت (عج) و در روستای زیارت از حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) تا مسجد امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

\n\n

وی ادامه داد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در روستاه های دویره، آبطویل، سیاه مکان دروگاه، نظر آقا، الپی، شیرآباد، تل سرکوه و سربست نیز برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر