چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: برخورد شدید خودرو پژو 206 با دو خودروی دیگر در ساعات پایانی چهارشنبه شب در خیابان فرودگاه بوشهر حادثه آفرین شد ...
کد خبر: ۱۲۸۹۹
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

فکرشهربرخورد شدید خودرو پژو 206 با دو خودروی دیگر در ساعات پایانی چهارشنبه شب در خیابان فرودگاه بوشهر حادثه آفرین شد .

\n\n

به گزارش فکرشهر، این حادثه ساعت 22:45 دقیقه در خیابان حدفاصل میدان معراج تا میدان انتظام شهر بوشهر رخ داد که طی آن راننده پژو پارس به همراه سرنشینان پژو 206 که دو مرد و یک خانم بودند، مجروح شدند.

\n\n

\n\n

بر اساس این گزارش ، یکی از خودرو های پژو 206 که از سمت شمال به جنوب از میدان نیروی انتظامی در جفره به سمت خیابان فرودگاه در حدفاصل 200 متری به فرودگاه بین المللی بوشهر در حال حرکت بود به دلیل سرعت بالا و ناتوانایی کنترل از سوی راننده، تغییر مسیر داد و در لاین روبرو به شدت به یک دستگاه خودرو 206 و یک دستگاه خودرو پژو پارس برخورد کرد.

\n\n

بر اساس گزارش های دریافتی، راننده پژوی 206 ورودی به لاین مقابل، فقط دچار شکستگی استخوان پا شد و راننده خودرو 206 دیگر که جوانی رانندگی آن را به عهده داشت و در مسیر خود به سمت میدان نیروی انتظامی در حرکت بود از ناحیه بینی دچار حادثه شد و آسیبی به سرنشین خودرو پژو پارس وارد نگردید.

\n\n

\n\n

هر چند کمتر از ده دقیقه خودرو آتشنشانی به محل سانحه رسید اما پیش از آن با توجه به آتش گرفتن بخشی از کابل های خودرو 206SD رهگذران بوسیله کپسول های آتشنشانی دستی از حریق خودرو ممانعت به عمل آوردند .

\n\n

حضور خودروهای آتشنشانی ، اورژانس و عوامل انتظامی در کمترین زمان ممکن از لحظه تصادف سبب شد که ضمن انجام عملیات مهار زمینه اعزام مصدومین به مراکز درمانی تسریع شود.

\n\n

علت حادثه توسط پلیس در دست بررسی است .

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر