چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان از برجای گذاشتن 3 کشته و زخمی در تصادف شاخ به شاخ 2 موتورسیکلت در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدعلی دهقان با اشاره به تصادف دو موتورسیکلت در شهرستان دشتستان اظهار داشت: این تصادف به صورت شاخ به شاخ در محور طلحه به شاه پسرمرد دشتستان رخ داد که یک نفر کشته شد و 2 نفر نیز به شدت زخمی شدند.
کد خبر: ۱۲۹۲۳
جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۱

فکرشهر: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان از برجای گذاشتن 3 کشته و زخمی در تصادف شاخ به شاخ 2 موتورسیکلت در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدعلی دهقان با اشاره به تصادف دو موتورسیکلت در شهرستان دشتستان اظهار داشت: این تصادف به صورت شاخ به شاخ در محور طلحه به شاه پسرمرد دشتستان رخ داد که یک نفر کشته شد و 2 نفر نیز به شدت زخمی شدند.

\n\n

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از وقوع تصادف و اعلام به اورژانس دشتستان، ماموران امداد و نجات و اورژانس جاده‌ای به محل اعزام و عملیات امداد و نجات برای نجات جان مصدومان را آغاز کردند.

\n\n

دهقان خاطر نشان کرد: با تلاش تیم امدادی، تمام مصدومان حادثه به بیمارستان اهرم اعزام و عملیات درمانی برای نجات جان آنها آغاز شد.

\n\n

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان به فارس گفت: متاسفانه یکی از سرنشینان موتورسیکلت که جوانی 20 ساله بود به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد و عملیات درمانی برای نجات جان 2 جوان مصدوم دیگر ادامه دارد.

\n\n

دهقان یادآور شد: اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان همواره در راستای امداد و نجات مردم آماده است و امیدوار هستیم در ارائه خدمات به مردم استان بوشهر و شهرستان دشتستان و سایر هموطنان عزیز به توفیق لازم برسیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر