پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت :با توجه به اینکه سلامت مادران باردار یکی از اولویت های نظام سلامت می باشد و مراقبت های بهداشتی و درمانی آنان از ...
کد خبر: ۱۲۹۳۹
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۸

فکرشهر: کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت :با توجه به اینکه سلامت مادران باردار یکی از اولویت های نظام سلامت می باشد و مراقبت های بهداشتی و درمانی آنان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است ، شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با دانستن این امر مهم ، اقدام به راه اندازی هتل مادر در بیمارستان شهید گنجی نموده است. 

\n\n

به گزارش فکرشهر، فضه امیری در تشریح هتل مادر،اظهار داشت : برای مادران باردارپرخطری، که از مناطق دوردست شهرستان دشتستان همانند (مناطق ارم ، بوشکان ،دهرود،طلحه و کلمه ) جهت اقدامات درمانی ،توسط پزشک مراکز بهداشتی درمانی خود ارجاع داده میشوند و مکانی جهت اسکا ن برای اقامت ندارنداین مکان را تجهیز و راه اندازی کرده است. .

\n\n

وی در ادامه گفت: با این اقدامی که از سوی شبکه بهداشت و درمان دشتستان انجام گرفته، امیدواریم ، باعث کاهش بار مالی و استرس مادر و خانواده اش شود. 

\n\n

\n\n

 امیری اضافه نمود؛ از ابتدای سال جدید، این مکان در نظر گرفته شده بود و درحال حاضر قابل استفاده برای مشولین ذکر شده می باشد.

\n\n

وی در پایان گفت: این اقدام با تلاش و پیگیری واحد سلامت خانواده شهرستان وهمچنین همکاری و حمایتهای ،ریاست شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید گنجی بوده است .

\n\n

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، هتل مادر (مکانی برای اسکان مادران باردار، مناطق دوردست شهرستان دشتستان جهت اقدامات درمانی که به بیمارستان مراجعه می کنند.) در بیمارستان شهیدگنجی برازجان راه اندازی شده است.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر