جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۴۰۸
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از انعقاد تفاهم نامه بهزیستی با کانون وکلا دادگستری خبر داد و گفت: مددجویان بهزیستی استان بوشهر حمایت حقوقی می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین اسدی راد عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور حمایت حقوقی از معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر برای اجرایی شدن قانون جامع حمایت از حقوق معلولان تفاهم نامه بهزیستی با کانون وکلا دادگستری منعقد شد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر افزود: ارائه مشاور حقوقی و پیگیری دعاوی مطروحه در دادگستری استان بوشهر مربوط به مددجویان و معمولان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان بوشهر از مفاد این تفاهم است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تا کانون وکلای دادگستری استان بوشهر به منظور ارائه مشاوره حقوقی به بهزیستی مساعدت لازم را مبذول کنند و مدت حضور وکلا در مرکز استان حداقل هفته‌ای دو بار و در شهرستان‌ها یک بار در هفته، در بهزیستی شهرستان‌ها حضور یابند.

اسدی راد گفت: علاوه بر آن اداره کل بهزیستی استان بوشهر متعهد می‌شود نسب به تهیه مقدمات استقرار وکلای دادگستری استان بوشهر اقدام لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: همه واحدهای اجرایی استان موظف به ارسال گزارش عملکرد این تفاهم نامه حداکثر تا پایان هرماه به مراکز ستادی خویش بوده و باید نهایت همکاری را در جهت اجرای این تفاهم نامه به عمل آورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر