جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با رایزنی نایب رئیس اول مجلس، جهانگیری وعده داد: در صورت امکان موضوع انتخاب استاندار فارس را از دستور کار جلسه عصر امروز هیئت دولت خارج می‌کنیم البته باید با آقای رئیس جمهور هم مشورت کنم\n\nبه گزارش فکرشهر از تسنیم، محمدرضا رضایی کوچی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان استان فارس با نایب رئیس اول مجلس افزود: در این جلسه آقای ابوترابی‌فرد، تلفنی با آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صحبت کرد.
کد خبر: ۱۲۹۸۸
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۰

فکرشهر: با رایزنی نایب رئیس اول مجلس، جهانگیری وعده داد: در صورت امکان موضوع انتخاب استاندار فارس را از دستور کار جلسه عصر امروز هیئت دولت خارج می‌کنیم البته باید با آقای رئیس جمهور هم مشورت کنم

\n\n

به گزارش فکرشهر از تسنیم، محمدرضا رضایی کوچی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان استان فارس با نایب رئیس اول مجلس افزود: در این جلسه آقای ابوترابی‌فرد، تلفنی با آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صحبت کرد.

\n\n

وی افزود: آقای جهانگیری وعده داد در صورت امکان موضوع انتخاب استاندار فارس را از دستور کار جلسه عصر امروز هیئت دولت خارج کند.

\n\n

نماینده مردم جهرم اظهار داشت: البته آقای جهانگیری گفت که باید با آقای رئیس جمهور هم مشورت کند.

\n\n

رضایی کوچی افزود: عصر امروز با آقای لاریجانی دیدار خواهیم کرد.

\n\n

نمایندگان استان فارس در اعتراض به عملکرد وزارت کشور در نحوه معرفی دو گزینه برای استانداری فارس استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردند و گفتند در صورت بی‌توجهی دولت استعفای خود را اجرایی خواهند کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر