پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از کشف 639 تخلف صنفی از بخشهای دشتستان در یکسال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۱
سه‌شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۹

 فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از کشف 639 تخلف صنفی از بخشهای دشتستان در یکسال اخیر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمدحسین احمدی در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: نظارت بر بازار و تثبیت قیمت‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های اداره صنعت و معدن و تجارت است و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

وی افزود: تلاش برای رشد و پیشرفت واحدهای تولیدی در شهرستان و تقویت صنایع و معادن شهرستان مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطرنشان کرد: در سال جاری و به ویژه در ایام نوروز نظارت بسیار زیادی بر بازار داشتیم و اجازه گرانفروشی و کم‌فروشی را ندادیم و امیدواریم در ادامه مسیر نیز به اهداف خود برسیم.

احمدی با اشاره به تداوم نظارت‌ها در بازار دشتستان تصریح کرد: در یکسال اخیر در مجموع تعداد 639 تخلف صنفی در بخشهای دشتستان کشف و در این راستا 460 پرونده تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع ارزش پرونده‌های تخلف تشکیل شده بیش از 675 میلیون ریال بوده است. این مسئول گفت: تعداد تخلف صنفی کشف شده در یکسال اخیر در آبپخش 149، شبانکاره 102، سعدآباد 125 و ارم و بوشکان 79 مورد بوده است.

احمدی تاکید کرد: در مدت یاد شده تعداد 110 تخلف در وحدتیه، 37 تخلف در دهقاید و 47 تخلف در دالکی کشف شده است.

وی یادآور شد: ساماندهی بازار و رضایتمندی مردم مهم‌ترین اولویت این اداره در سال جاری است و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که شهروندان مشکلی در تامین کالاهای مورد نیاز خود نداشته باشند. احمدی خواستار همکاری مناسب اصناف و تولیدکنندگان با اداره صنعت، معدن و تجارت ان شهرستان شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر