جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۲۱۶
پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ایجاد آلودگی زیست محیطی کارخانه سیمان دشتستان، باید با تمام توان این مشکل برطرف و فرایند حل مشکل با برگزاری نشست های تعاملی با ساکنان بومی اطلاع رسانی شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، اکبر پورات روز پنجشنبه در نشست با نخبگان، جوانان و پیشکسوتان شهرستان دشتستان اظهار کرد: همچنین در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی، باید صنایع مستقر در دشتستان به صورت هدفمند، با برنامه‌ریزی و نظارت فرماندار در راستای توسعه این شهرستان به کار گرفته شوند.

وی با اشاره به بازدید از کارخانه سیمان دشتستان افزود: در کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر موضوع ها و مشکلات مرتبط به این کارخانه مطرح و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین در راستای بررسی و پیگیری‌های لازم مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت این استان از کارخانه سیمان دشتستان بازدید می‌کنند.

پورات گفت: پرداخت بموقع و مستمر حقوق کارگران و کامیون های حمل مواد کارخانه سیمان دشتستان مدنظر ویژه قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در راستای جذب و استخدام منابع انسانی، مدیران کارخانه سیمان دشتستان اولویت خود را استفاده از ظرفیت نیروهای بومی این شهرستان قرار دهند.

نخبگان در تبیین دستاوردهای نظام مشارکت کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در عرصه جنگ جهانی علیه گفتمان انقلاب اسلامی ملت ایران به عنوان رزمنده؛ فعالانه و ایثارگرانه مشارکت داشته باشند زیرا حضور نخبگان، جوانان و پیشکسوتان انقلابی در تبیین دستاوردهای نظام و دولت نقشی بی بدیل و امری ضروری است.

وی اظهار کرد: با وجود کاستی‌ها اما در جریان انقلاب نیاز به همگرایی و وحدت وجود دارد و باید مراقب بود در این شرایط از بازی در زمینی که دشمن طراحی کرده خودداری کرد.

پورات با بیان اینکه در حوزه اقتصادی نباید زود قضاوت کرد گفت: دولت به دنبال مهار خلق نقدینگی به عنوان یکی از عوامل اصلی هیجان کنونی در بازار ارز و سکه است و بزودی مردم تاثیر آن را احساس می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه رشد اقتصادی کشور تا قبل از دولت سیزدهم تعطیل بوده است گفت: این دولت تورم ۶۰ درصدی و نقدینگی ۴۴ درصدی را تحویل گرفت و با وجود تلاش دشمنان برای ایجاد اختلال در برنامه های دولت اما در طول خدمت خود رکورد ۱۰ برابری ارز نخواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: قصد دشمن ناامید کردن مردم از انجام اقدام‌ها و برنامه‌های تحولی دولت است اما تمام مسئولان این نظام در تلاش هستند مردم طعم شیرین خدمت را در این دوره بچشند.

پورات گفت: عملکرد دولت در بازگشت امنیت به حوزه سلامت، جلوگیری از خاموشی برق بویژه در استان بوشهر تنها بخشی از خدمات دولت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر