چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۲۷۲
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین تابان بوشهر گفت: این تیم با وضعیت کمبود بازیکن مواجه است که در نیم فصل با جذب بازیکنان جدید تقویت خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، مهدی قنبری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تیم در بازی روز گذشته خود نیز تنها یک بازیکن تعویضی داشت که باتوجه به کمبود شدید بازیکنٍ، به دنبال رسیدن به نیم فصل و افزایش شمار بازیکنان تیم هستیم.

وی بیان کرد: تیم شاهین تابان بوشهر امسال شرایطی سپری می‌کند که محدودیت زمان برای انتقال مدیریت دولتی به خصوصی سازماندهی تیم های زیرمجموعه باشگاه شاهین را با مشکلاتی مواجه کرد.

قنبری یادآور شد: تیم‌های فولاد خوزستان و شاهین دو تیمی هستند که در تمام رده‌ها در سطح اول فوتبال کشور فعالیت دارند و این شرایط کار را سخت کرده است.

وی افزود: اکنون در تیم شاهین بیشتر به جوانان میدان داده می شود که فشار لیگ های مختلف و ورود بازیکنان رده های سنی جوانان و امید به تیم بزرگسالان آنان زیر فشار قرار می‌دهد.

قنبری اظهار کرد: فشار زیاد واقع روی تیم منجر به مصدومیت و بیماری شمار زیادی از بازیکنان شده است که با این وجود برخی از بازیکنان مواجه با مصدومیت و بیماری نسبی با تحمل فشار در کنار هم تیمی ها قرار گرفتند تا یار و یاور شاهین در روزهای سخت باشند.

وی گفت: برد روز گذشته نیز در حالی حاصل شد که تیم شاهین تابان برای جدا شدن از قعر جدول نیاز مبرم به کسب پیروزی داشت.

کاپیتان تیم فوتبال شاهین تابان بوشهر نیز گفت: در بازی برابر کیان سام مازندران تلاش بازیکنان به ثمر نشست و بردی مهم و حساس برای تیم بدست آمد.

حسن پولادی افزود: تیم در نیمه نخست کار دفاعی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت که این مهم حاصل تمرین‌های انجام شده زیر نظر کادر فنی طی دو هفته گذشته بود و بدون تردید رفته رفته تیم با افزوده شدن بازیکنان جدید به وضعیت مطلوب تری خواهد رسید.

تیم فوتبال شاهین تابان بوشهر اکنون با ۶ امتیاز در رده دوازدهم گروه ب لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم روز گذشته با نتیجه یک بر صفر از سد کیان سام مازندران گذشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر