جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به مناسبت روز ملی ثبت احوال انجام شد؛
کد خبر: ۱۳۰۴۵۵
يکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۴

فکرشهر: بخشدار شبانکاره ضمن گرامیداشت روز ملی ثبت احوال و ارج نهادن به زحمات و تلاشهای کارکنان ثبت احوال بخش شبانکاره، فرا رسیدن سوم دیماه سالروز تاسیس سازمان ثبت احوال را به رییس و کارکنان ثبت احوال شبانکاره تبریک گفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بخشداری شبانکاره، ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره ضمن تشکر و قدردانی از رئیس ثبت احوال شبانکاره و مشارکت شهرداری و شوراها، دهیاری ها، بیمارستان و بهداشت به اهمیت ثبت وقایع حیاتی، فرزندآوری اشاره و بیان کرد: برای برنامه ریزی و کار در بسیاری از سازمان ها و ادارات باید آمار جمعیتی دقیق و به روزی داشت که می بایست این آمار محور تمام برنامه ها باشد که این آمار دقیق در اختیار سازمان ثبت احوال است.

وی از شوراهای اسلامی روستا و دهیاران خواست که اطلاعات دقیق موالید و وفات را به ادارات ثبت احوال اعلام کنند زیرا برای برنامه ریزی های آینده به این آمارها نیازمندیم.  

بخشدار شبانکاره ادامه داد: با گذار جمعیت جوانی به پیرسالی و عواقب آن باید با طرح ها و برنامه های خود به سمت فرزندآوری حرکت کنیم و دستگاههای متولی باید در خصوص افزایش ازدواج و فرزندآوری رفع موانع کنند.

حسینی در پایان به آثار و تبعات تک فرزندی و رشد منفی جمعیت در جامعه پرداخت که علاوه بر کاهش جمعیت صدمات جبران ناپذیری به جامعه و خانواده ها خواهد زد که باید در این راستا در کنار مشوق های اقتصادی کار فرهنگی جامعه نیز صورت گیرد. 

حسن زاده رییس ثبت احوال شبانکاره نیز ضمن تشکر از اعضای جلسه و تبریک روز ملی ثبت احوال خلاصه ای از آمار ثبت وقایع حیاتی بخش در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را تشریح و بیان کرد.

به گزارش فکرشهر، جلسه ثبت وقایع حیاتی بخش شبانکاره به مناسبت روز ملی ثبت احوال به ریاست ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره و با حضو سایر اعضاء جلسه در محل اداره ثبت احوال شبانکاره برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر