سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۷۶۶
پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر لزوم استانداردسازی آسانسور اماکن عمومی تاکید کرد و گفت: از استانداردسازی آسانسور اماکن عمومی حمایت می‌ کنیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد هادی رستمیان ظهر پنج شنبه در بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل استاندارد بوشهر و در نشست با مسئولین این اداره، با اشاره به لزوم استانداردسازی آسانسور اماکن عمومی و پرتردد گفت: موضوع ایمنی در آسانسورها به خصوص در نهادهای دولتی و اماکن عمومی اعم از بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی اهمیت زیادی دارد، لذا استانداری بوشهر از اجرای این طرح مهم حمایت می‌کند.

وی مدیریت کیفیت را از مؤلفه‌های مهم استاندارد و استاندارد سازی در استان دانست و تاکید کرد: واژه استاندارد تنها مربوط به نشان استاندارد محصولات نیست، بلکه نگاه جهان به این مقوله، وسیع و بسیط است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اذعان داشت: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه استاندارد استان انجام شده است، اقداماتی که در پی آن زمینه جهت ایجاد آرامش و پیشرفت‌های اقتصادی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای استاندارد، یک اصل اساسی برای ورود به رقابت‌های جهانی است و این امر بر اهمیت استانداردسازی کالاها و حتی خدمات، صحه می‌گذارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر