چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه جم از استخدام منشی‌های خانم پروازی در شرکت‌های مستقر در شهرستان جم خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: ماه رمضان ماه برکت و رحمت و مغفرت است و امیدواریم از برکات این ماه عزیز بهره معنوی کافی را برده باشیم.\n\nوی افزود: مهم‌ترین وظیفه مسئولان و متولیان امور در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، بهبود کیفیت خدمات‌رسانی است و باید با جان و دل برای جلب رضایت خاطر مردم گام برداریم.
کد خبر: ۱۳۰۸۰
جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۲

فکرشهر: امام جمعه جم از استخدام منشی‌های خانم پروازی در شرکت‌های مستقر در شهرستان جم خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: ماه رمضان ماه برکت و رحمت و مغفرت است و امیدواریم از برکات این ماه عزیز بهره معنوی کافی را برده باشیم.

\n\n

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه مسئولان و متولیان امور در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، بهبود کیفیت خدمات‌رسانی است و باید با جان و دل برای جلب رضایت خاطر مردم گام برداریم.

\n\n

امام جمعه جم با تاکید بر لزوم راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در جم خاطرنشان کرد: پیگیری مسئولان مربوطه در این زمینه باید بیشتر و موثرتر شود.

\n\n

گنجی تصریح کرد: ایجاد اشتغال نیروهای بومی در شرکت‌های نفت و گاز شهرستان لازم است که البته برخی شرکت‌ها در این زمینه هیچ همکاری ندارند.

\n\n

وی از استخدام منشی‌های خانم پروازی در شرکت‌های مستقر در شهرستان جم خبر داد و گفت: برخی شرکت‌های منطقه منشی خانم برای دفاتر از شهرهای بزرگ استخدام کرده و به آنها خوابگاه و امکانات پروازی می‌دهند در حالی که حاضر نیستند از جوانان تحصیلکرده شهرستان استفاده کنند.

\n\n

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم و دبیر نظام مشارکت استان بوشهر نیز در این جلسه با تقدیر از خسرو حسینی (رئیس سابق بهزیستی جم) و یادآوری اهداء اعضا بدن فرزند مرگ مغزی وی از خدماتش تقدیر کرد.

\n\n

محمد کارگر در ادامه به معرفی نظام مشارکت استان پرداخت و یادآور شد: نظام مشارکت در همه شهرستان‌ها تشکیل شده و به‌زودی به‌صورت فعال و هدفمند بستر مشارکت مردم را فراهم می‌کند.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر