چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره تامین اجتماعی دشتستان از صدور 66 هزار شناسنامه بهره‌برداری کشاورزی در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از تکلیف، حبیب پورمند در دیدار با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی خدمات متنوع و ارزشمندی به جامعه هدف ارائه می‌کند و روز به روز خدمات این سازمان بهتر و موثرتر شده است.
کد خبر: ۱۳۱۰۰
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۵

فکرشهر: رئیس اداره تامین اجتماعی دشتستان از صدور 66 هزار شناسنامه بهره‌برداری کشاورزی در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از تکلیف، حبیب پورمند در دیدار با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی خدمات متنوع و ارزشمندی به جامعه هدف ارائه می‌کند و روز به روز خدمات این سازمان بهتر و موثرتر شده است.

\n\n

رئیس اداره تامین اجتماعی دشتستان ضمن تشکر از تلاش و پیگیری‌های نماینده مجلس و ارائه بخشی از عملکردهای تامین اجتماعی دشتستان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات در بحث بیمه کشاورزان است که در دیگر استان‌ها این مشکل وجود ندارد ولی با وجود ابلاغ آن هنوز در استان بوشهر سخت‌گیری زیادی می‌شود.

\n\n

وی افزود: در دشتستان 66 هزار شناسنامه بهره‌برداری کشاورزی وجود دارد که امیدواریم به‌زودی مشکل این قشر هم برطرف شود.

\n\n

پورمند با اشاره به بیمه کارگران ساختمانی نیز یادآور شد: در سال جاری تاکنون 700 سهمیه کارگران ساختمانی به دشتستان تخصیص یافته است.

\n\n

این مسئول با اشاره به اینکه ماهیانه 50 تا 60 نفر در دشتستان بازنشسته می‌شوند، ابراز داشت: آمار مستمری‌بگیر روز به روز در حال کاهش است که با این وضعیت در سال‌های آینده مشکل خواهیم داشت.

\n\n

رئیس اداره تامین اجتماعی دشتستان خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران اگر در دشتستان سرمایه‌گذاری کنند باعث پیشرفت شهرستان خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر