پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۰۰۰
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: نمایشگاه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، امنیت و حراست صنعت نفت و سلامت، ایمنی و محیط زیست در عسلویه گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رئیس پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: چهل شرکت که بیشتر آنها دانش بنیان هستند از سراسر کشور دستاورهای خود را در حوزه‌های فناوری اطلاعات و HSC (سلامت، ایمنی و محیط زیست) به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: این نمایشگاه که از امروز آغاز شده تا ۱۳ دی ماه ادامه دارد و امیدواریم حاصل گفت‌وگوهای شرکت‌های فناور با مسئولان صنایع در حاشیه این نمایشگاه انعقاد قراردادهای همکاری باشد.

رزمی نیا عنوان کرد: شرکت شتاب دهندگان بازار پارس و آتیه ساز فناوری از زیر مجموعه‌های پارک علم و فناوری خلیج فارس، مجری این رویداد هستند.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس با اشاره به حمایت شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه انرژی پارس از برگزاری این نمایشگاه دانش بنیان، عنوان کرد: در این ۲ نمایشگاه با هماهنگی شرکت پتروشیمی پاسارگاد نشست‌های رو در رویی با حضور واحدهای فناور و دانش بنیان و مدیران صنایع ترتیب داده شده است.

وی اضافه کرد: امروز صبح نشست خوبی با حضور رئیس سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات در عسلویه برگزار شد و شرکت های فناور و دانش بنبان توانمندی‌ها و نمایندگان صنایع نیازمندی‌های خود را ارائه کردند که امیداست خروجی آن امضای قرارداد صنایع با واحدهای فناور و دانش بنیان استان بوشهر باشد.

استان بوشهر در نیمه دوم امسال میزبان هفت نمایشگاه شرکت‌های فناور و دانش بنیان است که پنج مورد آن در عسلویه برپا شده و می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر