پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نتایج مسابقات فوتسال چمنی جوانان و بزرگسالان جام رمضان روستاهای بخش مرکزی تنگستان مشخص شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان تنگستان در آیین اختتامیه این بازی ها در گفت وگو با ایرنا گفت: ورزشکاران در این دوره از مسابقات در قالب 16 تیم که هشت تیم بزرگسالان و 8 تیم جوانان بود از اول ماه مبارک رمضان با هم به رقابت پرداخته اند.
کد خبر: ۱۳۱۰۲
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰

فکرشهر: نتایج مسابقات فوتسال چمنی جوانان و بزرگسالان جام رمضان روستاهای بخش مرکزی تنگستان مشخص شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان تنگستان در آیین اختتامیه این بازی ها در گفت وگو با ایرنا گفت: ورزشکاران در این دوره از مسابقات در قالب 16 تیم که هشت تیم بزرگسالان و 8 تیم جوانان بود از اول ماه مبارک رمضان با هم به رقابت پرداخته اند.

\n\n

مهدی مزیری افزود: در این دوره از مسابقات براساس قرعه کشی در هر رده (جوانان و بزرگسالان) دو گروه چهار تیمه با هم به رقابت پرداخته و از هر گروه دو تیم صعود کرده و با هم بصورت ضربه دری بازی کردند.

\n\n

مزیری عنوان کرد:در نهایت در رده جوانان تیم کارگر بنه گز و شاهین باغ خلیفه به فینال راه پیدا کرده اند که تیم کارگر توانست با نتیجه 6 بر 5 تیم شاهین را شکست دهد و قهرمان جوانان این مسابقات شود.

\n\n

\n\n

مزیری اضافه کرد:در رده جوانان کاپ اخلاق به تیم شاهین باغک جنوبی رسید و آقای گل هم آقای حسن پوربهی از تیم شاهین باغ خلیفه شد.

\n\n

رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان تنگستان افزود: در رده بزرگسالان تیم های استقلال گلکی و ملوان قباکلکی به فینال راه یافتند که در این دیدار ملوان قباکلکی با نتیجه 3 بر 2 قهرمان مسابقات گردید.

\n\n

مزیری اظهار کرد:حمید بهادر از تیم ملوان قباکلکی با 11 گل زده آقای گل و حسین محمد حسینی از استقلال گلکی بهترین بازیکن این دوره از مسابقات شناخته شد.

\n\n

وی گفت: این دوره از مسابقات با همکاری و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج تنگستان، دهیاری و شورای روستای قباکلکی و هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان تنگستان برگزار شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر