جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج طغیان رودخانه کرج را عامل وقوع سیل در روستاهای سیجان در جاده چالوس ذکر کرد و گفت: سیل 25 خودرو را با خود برده و تا کنون اطلاعی از...
کد خبر: ۱۳۱۱۲
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج طغیان رودخانه کرج را عامل وقوع سیل در روستاهای سیجان در جاده چالوس ذکر کرد و گفت: سیل 25 خودرو را با خود برده و تا کنون اطلاعی از سرنوشت سرنشینان این خودروها در دست نیست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدتقی ایرانی صبح دوشنبه در گفتگو با ایرنا، افزود: بر اساس برآوردهای اولیه خسارت های وارده سنگین است و اکنون به طور دقیق نمی توان میزان آن را اعلام کرد. 

\n\n

وی با اشاره به از بین رفتن زیرساخت هایی نظیر راه، شبکه آب و برق روستای سیجان جاده چالوس در اثر سیل، گفت: گروه های امدادرسان تجهیزات و آذوقه مورد نیاز را برای سیل زدگان تامین کرده اند. 

\n\n

فرماندار کرج با اشاره به تشکیل ستادهای بحران استان و شهرستان کرج از شب گذشته، گفت: مسوولان استان از ساعات اولیه وقوع حادثه در محل حضور داشته اند و حسینیه روستا و دهداری نیز برای اسکان آسیب دیدگان تجهیز شده است. 

\n\n

باقری مدیرکل مدیریت بحران استان البرز نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه امدادرسانی کماکان ادامه دارد، گفت: قربانیان حادثه تا کنون همان 5 نفر هستند و امیدواریم سرنشینان 25 خودرویی را که آب برده در سلامت باشند. 

\n\n

وی نیز طغیان رودخانه کرج را عامل وقوع این سیل دانست و گفت: طغیان رودخانه همراه با حجم بالای سنگ و گل و لای باعث شده که برخی خودروها در مسیر رودخانه کاملا از بین بروند. 

\n\n

بارش شدید باران و توفان که از عصر یکشنبه استان البرز را در نوردید، باعث طغیان رودخانه کرج درمسیر جاده چالوس شد و تا کنون سیل در روستای سیجان باعث مرگ 5 نفر شده است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر