جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: به‌دلیل عدم نگهداری صحیح و نبود تجهیزات لازم مدتی است تنها استخر دشتی بدون استفاده مانده و تعطیل است.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو اظهار داشت: تنها استخر سرپوشیده شهرستان دشتی سال 82 به بهره‌برداری رسید ولی به‌دلیل نبود تجهیزات لازم تعطیل‌ شده است.\n\nوی با اشاره به توجه ویژه استاندار به بخش ورزش افزود: از 39 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌ها مبلغ سه میلیارد تومان به ورزش جوانان شهرستان اختصاص داده شد که از این مبلغ 800 میلیون تومان نیز برای تعمیرات و تجهیز فضاهای ورزشی شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۳۱۲۶
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: به‌دلیل عدم نگهداری صحیح و نبود تجهیزات لازم مدتی است تنها استخر دشتی بدون استفاده مانده و تعطیل است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو اظهار داشت: تنها استخر سرپوشیده شهرستان دشتی سال 82 به بهره‌برداری رسید ولی به‌دلیل نبود تجهیزات لازم تعطیل‌ شده است.

\n\n

وی با اشاره به توجه ویژه استاندار به بخش ورزش افزود: از 39 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌ها مبلغ سه میلیارد تومان به ورزش جوانان شهرستان اختصاص داده شد که از این مبلغ 800 میلیون تومان نیز برای تعمیرات و تجهیز فضاهای ورزشی شهرستان اختصاص یافت.

\n\n

مهرجو خاطرنشان کرد: از جمله اماکن ورزشی که نیاز به تعمیر و تجهیز داشت استخر شهید توسلی بود که به‌رغم تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تا این لحظه فقط بخشی از کار استخر انجام و آبگیری شده است.

\n\n

فرماندار دشتی تأکید کرد: بخشی از کارهای استخر سرپوشیده شهید توسلی انجام‌ شده اما نیاز است برای تأمین تجهیزات سرمایشی و سیستم نور و سقف آن نیز تدابیری اندیشیده شود تا گرما به‌راحتی انتقال پیدا نکند و این امر به تعمیرات و تجهیزات ویژه‌ای نیاز دارد.

\n\n

مهرجو با بیان اینکه 50 درصد جمعیت شهرستان دشتی در شهر خورموج ساکن است، گفت: توجه به زیرساخت‌های ورزشی، تعمیر و تجهیز این فضاها به‌منظور بهره‎مندی هرچه بیشتر و بهتر مردم به‌ویژه جوانان منطقه ضروری است.

\n\n

فرماندار دشتی به فارس گفت: بنا به تأکید استاندار محترم امسال بنا داریم به ورزش نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و برحسب شاخص جمعیتی فضاهای ورزشی در سطح روستاها و از جمله شهرهای خورموج، بادوله، کاکی و شنبه تعدادی فضا در نظر گرفته‌ شده است.

\n\n

 وی بیان داشت: توجه به ورزش حرفه‌ای در دستور کار قرارگرفته است و جهت‌گیری و توزیع اعتبارات بخش ورزشی به سمت فضاهای ورزشی که از استانداردهای لازم برخوردار باشد، خواهد بود.

\n\n

مهرجو خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‎‎های موجود در شهرستان دشتی، با تأسیس مهمانسرا و خوابگاه در سطح شهرستان می‌توان بخشی از ورزشکارانی که در استان حضور پیدا می‎کنند را در این منطقه اسکان داد.

\n\n

فرماندار دشتی به زیرساخت‌های ورزش شهرستان دشتی اشاره کرد و افزود: در سال‌های گذشته در این زمینه اقداماتی انجام‌ شده است اما نتوانسته نیازهای جوانان و ورزشکاران را به‌خوبی تأمین کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر