سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۳۹۶
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۹

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی در هشت سرفصل به میزبانی بوشهر برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالرحیم افروغ روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در بوشهر اظهار کرد: فرهنگ، معارف و آموزه های رضوی، سبک زندگی رضوی، فرهنگ زیارت، جلوه های مهربانی و مهرورزی در سیره امام رضا(ع) و آموزه های دینی و تربیتی در سنت و سیره امام رضا(ع) بخشی از سرفصل های این جشنواره به شمار می رود.

وی اضافه کرد: امام رضا(ع) و خانواده و توجه ویژه به کودکان و نوجوانان، امام رضا(ع) عالم آل محمد (ص) و امام رضا(ع) و انقلاب اسلامی از دیگر موضوعاتی است که علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار در ۲۰ اسفندماه سال جاری و اختتامیه این جشنواره در ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در بوشهر برگزار می شود.

افروغ ادامه داد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت shamstoos.ir و رایانامه razavifestival.soc.@gmail.com و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۳۲۰۵۳۶ اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در این جشنواره کسب و آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: جشنواره ملی رضوی امسال در حالی برای بیستمین سال برگزار می شود که پیش از این، استان بوشهر میزبانی این جشنواره در رشته های شعر رضوی، خاطره نویسی رضوی و سفرنامه نویسی رضوی بر عهده داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: البته هنرمندان استان می توانند در رشته دیگر در قالب جشنواره رضوی که دبیرخانه و محل برگزاری آنها در سایر استان ها است نیز شرکت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر