جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۵۱۷
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مردم محوری و وحدت و همدلی بین مسئولان اساس پایداری و ثبات امنیت در استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اکبر پورات روز جمعه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در سه ماه اخیر در راستای فعالیت‌های گسترده دشمنان انقلاب اسلامی با وجود دارا بودن مراکزی حساسی چون نیروگاه اتمی، پارس جنوبی و جزیره خارگ اما با تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های نظامی و امنیتی و با درایت اعضای شورای تامین استان در حوزه امنیتی و انتظامی در رتبه عالی بین استان‌های کشور قرار دارد.

وی افزود: امروز در سایه همدلی و وحدت استان بوشهر در کمال امنیت قرار دارد و حضور سرمایه گذاران خارجی به خصوص از کشورهای حاشیه خلیج فارس دلیلی براین مدعا است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با قدردانی از مردم و نیروهای نظامی و انتظامی تصریح کرد: براساس نگاه دولت سیزدهم راه حل رفع مشکلات کشور استفاده از ظرفیت‌های داخلی است البته این نگاه دولت بدین منظور نیست که با دنیا قهر باشیم و حوزه ارتباطات را نادیده بگیریم، بلکه به این معنا است که به ظرفیت‌های متخصصان و توانمندی‌های داخلی توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم در استان بوشهر معرفی ظرفیت و پتانسیل‌های استان در سطح ملی و حتی بین المللی است گفت: آبادانی و رشد و توسعه استان، مرهون زحمات سرمایه گذاران و کارآفرینان است که با وجود ضعف در زیرساخت‌ها، با ایثار مشغول رزمندگی در خط مقدم جبهه اقتصادی بوده و در حوزه تولید مشغول فعالیت هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: نگاه تخصصی استاندار بوشهر به توسعه استان در راستای هم افزایی و همفکری و موضوع آموزش تخصصی به مدیران و کارکنان دولت است.

وی افزود: اگر فهم درستی از مسائل و مشکلات داشته باشیم مشکلات حل شدنی است و به زودی توفیقات خوبی با تلاش‌هایی که مدیران جهادی و انقلابی در استان دارند به دست می‌آید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر