جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج گفت: سرنوشت 12 مفقودی سیلاب اخیر کرج همچنان نامعلوم است و جستجوی تیم های امدادی برای یافتن آنان ادامه دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد تقی ایرانی روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: براساس گفته های اهالی روستای سیجان این افراد مفقوده مسافر نبودند و اسامی و هویت آنان مشخص است.\n\nوی اظهار کرد: براثر سیل اخیر حدود یکصد دستگاه خودروی سواری از بین رفته است.\n\nفرماندار کرج تخریب بین 10 تا صددرصدی بخشی ازواحدهای مسکونی روستای سیجان از دیگر خسارتهای سیلاب عنوان کرد .
کد خبر: ۱۳۱۵۳
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج گفت: سرنوشت 12 مفقودی سیلاب اخیر کرج همچنان نامعلوم است و جستجوی تیم های امدادی برای یافتن آنان ادامه دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد تقی ایرانی روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: براساس گفته های اهالی روستای سیجان این افراد مفقوده مسافر نبودند و اسامی و هویت آنان مشخص است.

\n\n

وی اظهار کرد: براثر سیل اخیر حدود یکصد دستگاه خودروی سواری از بین رفته است.

\n\n

فرماندار کرج تخریب بین 10 تا صددرصدی بخشی ازواحدهای مسکونی روستای سیجان از دیگر خسارتهای سیلاب عنوان کرد .

\n\n

وی خاطرنشان کرد: همچنین گزارش ها حاکی از آن است که تمام خانه های روستای سیجان توسط دهیاری بیمه شده بودند و تعیین خسارتها ازسوی کارشناسان آغاز شده است .

\n\n

معاون استاندارلبرز اعلام کرد: برای تعمیراین خانه های خسارت دیده 20 میلیون ریال و برای بازسازی آنها 150 میلیون ریال وام کم بهره پیش بینی شده است .

\n\n

وی تاکید کرد: دروضعیت کنونی لایروبی و پاکسازی روستای سیجان از گل و لای از اولویت های کاری است که تا غروب امروز انجام می شود.

\n\n

براثر توفان و سیل عصر یکشنبه هفته جاری خسارات زیادی به استان البرز وارد شد.

\n\n

تاکنون اجساد شش نفر از قربانیان این حادثه کشف شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر