چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری فردی که در اینترنت برای افراد دیگر ایجاد مزاحمت می‌کرد خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی پلیس فتای استان بوشهر، داریوش پورسعید اظهار کرد: پلیس فتای استان بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت فرد ناشناسی از طریق ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی موبایلی بلافاصله وارد عمل شد.\n\nوی افزود: در بررسی‌های انجام‌شده توسط کارآگاهان مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد؛ فرد مزاحم با ارسال پیام‌های حاوی فحش‌های رکیک و تهدید قصد مزاحمت و  توهین به شاکی داشته است.
کد خبر: ۱۳۱۵۵
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری فردی که در اینترنت برای افراد دیگر ایجاد مزاحمت می‌کرد خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی پلیس فتای استان بوشهر، داریوش پورسعید اظهار کرد: پلیس فتای استان بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت فرد ناشناسی از طریق ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی موبایلی بلافاصله وارد عمل شد.

\n\n

وی افزود: در بررسی‌های انجام‌شده توسط کارآگاهان مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد؛ فرد مزاحم با ارسال پیام‌های حاوی فحش‌های رکیک و تهدید قصد مزاحمت و  توهین به شاکی داشته است.

\n\n

رئیس پلیس فتای استان بوشهر اظهار داشت: کارآگاهان این پلیس با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم عملیاتی تشکیل و اقدامات خود را آغاز  کردند که درنتیجه متهم بلافاصله شناسایی که ضمن هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شد.

\n\n

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در وهله اول منکر هرگونه جرمی شد اما پس از ارائه شواهد و مستندات لب به اعتراف گشود و عنوان داشت: از طریق شبکه اجتماعی موبایلی واتساپ متن و پیام‌های به‌منظور توهین و تهدید شاکی به انگیزه انتقام ارسال می‌کردم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر