چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس آموزش وپرورش دیر استان بوشهر گفت: هم اکنون 112 کلاس درس مدارس این شهرستان هوشمند سازی شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد عبدالله زاده در نشست شورای آموزش وپرورش دیر افزود: برنامه ریزی لازم برای هوشمند سازی 242 کلاس درس دیگر دراین شهرستان در دست اجراست.\n\nوی اضافه کرد: امیدواریم امسال اعتبارات خوبی برای فصل آموزش و پرورش شهرستان در کمیته برنامه ریزی در نظر گرفته شود.\n\nرییس آموزش وپرورش دیر افزود: هدف اصلی پروژه مهر ساماندهی فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش است که دراین طرح تقویت مدارس در زمینه تجهیزاتی و نیروی انسانی مد نظر است.
کد خبر: ۱۳۱۹۸
پنجشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: رییس آموزش وپرورش دیر استان بوشهر گفت: هم اکنون 112 کلاس درس مدارس این شهرستان هوشمند سازی شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد عبدالله زاده در نشست شورای آموزش وپرورش دیر افزود: برنامه ریزی لازم برای هوشمند سازی 242 کلاس درس دیگر دراین شهرستان در دست اجراست.

\n\n

وی اضافه کرد: امیدواریم امسال اعتبارات خوبی برای فصل آموزش و پرورش شهرستان در کمیته برنامه ریزی در نظر گرفته شود.

\n\n

رییس آموزش وپرورش دیر افزود: هدف اصلی پروژه مهر ساماندهی فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش است که دراین طرح تقویت مدارس در زمینه تجهیزاتی و نیروی انسانی مد نظر است.

\n\n

وی یکی از مشکلات اساسی پروژه مهر را ساماندهی نیروی انسانی دانست و افزود: اگر ساماندهی نیروی انسانی بخوبی شکل گیرد باعث رضایتمندی دانش آموزان و اولیا و مدیریت هزینه ها می شود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، عبدالله زاده در باره تشکیل انجمن خیرین آموزش و پرورش دیر گفت: با توجه به این که اولیا و خیرین بازوان توانمندآموزش و پرورش هستند برای استفاده بهتر و بیشتر از کمک های آنها درسال جاری مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان راه اندازی می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر