سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۰۱۴
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به واگذاری ۳۰ هکتار زمین در تنگستان به جوانان گفت: اجرای طرح جهش تولید مسکن در استان بوشهر سرعت بیشتری می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در حاشیه واگذاری اراضی به جوانان تنگستان اظهار داشت: هزار و ۳۸۸ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای تنگستان احداث می‌شود.

وی از واگذاری ۳۰ هکتار زمین در تنگستان به جوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: واگذاری زمین در قطعات ۲۰۰ متری به جوانان در دستور کار قرار دارد که در تنگستان ۳۰ هکتار زمین تخصیص داده شده است.

استاندار بوشهر افزود: اقدامات مربوط به زیرسازی و تسطیح اراضی برای ساخت این واحدها در شهرها و روستاهای تنگستان انجام شده و تا پایان سال، کلنگ‌زنی و عملیاتی می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های مسکن خاطرنشان کرد:طرح جهش تولید مسکن از طرح‌های مهم دولت سیزدهم به شمار می‌رود و در استان بوشهر نیز شاهد اجرای موفق طرح هستیم.

محمدی زاده افزود: دولت برای رفاه و آرامش جوانان، نسبت به ایجاد مسکن برای مردم بویژه اقشار کمتر برخوردار اهتمام ویژه دارد و امسال شاهد تسریع در اجرای طرح جهش تولید مسکن هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تاکنون ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در نقاط مختلف استان عملیاتی و اجرایی شده و تا پایان امسال نیز بخش دیگری از واحدها اجرایی می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر