جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۲۷۵
يکشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۲

فکرشهر: مدیرکل خدمات و پشتیبانی نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: برای اجرایی شدن طرح احداث مسکن نیروهای مسلح در استان بوشهر، ۵۴ هکتار زمین اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سرهنگ عباس ثابت‌ مقدم روز یک‌شنبه در نشست مدیران و مسئولین سازمان خدمات و پشتیبانی نیروهای مسلح استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: به زودی عملیات اجرایی ساخت واحدهایی مسکن ویژه نیروهای مسلح در استان بوشهر آغاز می شود.

وی افزود: در سطح کشور و با تشکیل قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور، ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای مسلح در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده و استان بوشهر نیز می تواند از مزایای قانونی نهضت ملی مسکن استفاده کند.

مدیرکل خدمات و پشتیبانی نیروهای مسلح استان بوشهر تصریح کرد: طراحی خوبی برای ساخت سایت جدید اتکا در بوشهر انجام شده و با اختصاص ۱۸ هکتار زمین اتکا بوشهر برای تهیه، توزیع محصولات و کالاها و بسته‌بندی و صادرات اجرایی می شود.

ثابت‌مقدم ادامه داد: برای هر فرد خانواده نیروهای مسلح ماهانه ۳۵۰ هزار تومان کارت معیشتی برای کالا از اتکا در نظر گرفته شده است.

مدیرکل خدمات و پشتیبانی نیروهای مسلح استان بوشهر ادامه داد: ۹۳ درصد خدمات این سازمان به‌ صورت الکترونیکی است و ماهانه ۱۷ میلیارد تومان برای هزینه درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر پرداخت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اعلام این که بازنشستگان هویت هر سازمان هستند، اظهار کرد: حفظ احترام و تکریم و استفاده از ظرفیت افراد باتجربه و پیشکسوت در همه حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: رسانه‌های بیگانه به دنبال تخریب فرهنگی جامعه ما هستند و می‌خواهند هویت دینی و ملی ما را دچار تغییر کنند که این موضوع از جهات مختلف دنبال می‌کنند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ادامه داد: باید استحکام فرهنگی خانواده‌ها و جامعه در زمینه‌های مختلف تقویت شود تا در زمانی که فتنه‌انگیزی دشمنان در اوج قرار گرفت، مشکلی برای اعضاء خانواده‌ها ایجاد نشود.

ثایت‌مقدم یادآور شد: تعمیق و افزایش برنامه‌های کمی و کیفی فرهنگی در سطح جامعه مورد انتظار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر