سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۷۴۲
يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی المصافی عراق گفت: فوتبال ساحلی ایران قابلیت‌های زیادی دارد و هدف از حضور در تورنمنت چهارجانبه شهدای خلیج فارس در ایران به میزبانی بندرگناوه، استفاده از قابلیت‌های وافر این رشته و تاکتیک‌های بازیکنان این کشور است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، راعد اکرم کاظم روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در گناوه افزود: جمهوری اسلامی یکی از بهترین فوتبال ساحلی دنیا و بازیکنان با تکنیک درسطح بالایی دارد و سعی خواهیم کرد که از این فرصت برای تیم خود نهایت استفاده را ببرم.

وی اظهارداشت: تیم فوتبال ساحلی المصافی عراق برای حضور قوی در دور برگشت لیگ فوتبال ساحلی این کشور در این تورنمنت می‌تواند تجارب خوبی کسب کرده و آن را پیاده کند.

فوتبال ساحلی ایران قابلیت‌های زیادی دارد 

سرمربی تیم فوتبال المصافی عراق از میزبانی گناوه و برگزارکنندگان تورنمنت تقدیر کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد که در این مسابقات به موفقیت و نتایج درخوری نایل شویم.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: این شهرستان در حوزه ورزش های ساحلی تاکنون میزبانی چندین مسابقه از جمله فوتبال و والیبال بوده و به عنوان قطب فوتبال ساحلی کشور شناخته شده است.

مهراب دشتی مکان اظهارکرد: در سال جاری تیم شهدای حیات داوود گناوه به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور و پاس جوان نیز به نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر رده امیدهای کشور نایل شدند.

وی یادآورشد: تمهیدات لازم برای برگزاری تورنمنت بین المللی (جام شهدای خلیج فارس) به میزبانی این بندر اندیشیده است.

وی گفت: این رویداد ورزشی بین المللی باهدف زنده نگه داشتن نام و یادشهدای شهرستان گناوه، پاسداشت خلیج همیشه فارس آبراه راهبردی که نقشی مهم در عرصه‌های مختلف برای کشورها دارد و توسعه ورزش‌های ساحلی، باحضور چهار تیم برگزار خواهد شد.

تورنمنت چهارجانبه فوتبال ساحلی شهدای خلیج فارس به میزبانی بندرگناوه عصر یکشنبه جاری با انجام دو دیدار آغاز خواهد شد.

در اولین دیدار تیم های دریانوردان بوشهر و چلیچه شهرکرد به مصاف هم می روند و تیم‌های شهدای حیات داوود گناوه و المصافی عراق دیدار بعدی را برگزار خواهند کرد.

این مسابقات در مجموعه وررزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر