سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۸۸۱
سه‌شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر ۳۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محسن پاپری زارعی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ شاهد رشد اعتبارات استان بوشهر در بخش‌های مختلف هستیم.

وی از افزایش ۳۲ درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان بوشهر در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: این اعتبارات به هشت هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از افزایش ۳۹ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان بوشهر نسبت به سال قبل بیان کرد: این اعتبارات برای سال ۱۴۰۲ استان بوشهر به ۳۴ هزار میلیارد ریال رسیده است.

رشد ۸ درصدی درآمدها

وی افزود: طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ درآمدهای استان با رشد بالای ۵۰ درصدی رو به رو بوده است و این موضوع مشکلاتی را در خصوص تحقق درآمدها و مازاد آن برای استان ایجاد می‌کرد.

پاپری زارعی بیان کرد: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ علی رغم رشد ۴۰ درصدی درآمدها، برای اولین بار با پیگیری‌های صورت گرفته و کار کارشناسی درآمد استان نسبت به سال قبل رشد حداقلی هشت درصدی داشته است که این یک ظرفیت برای برگشت مازاد درآمدهای محقق شده به استان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر