پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۰۰۴
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹

فکرشهر: وزیر اقتصاد گفت: ما علی رغم فشارهای داخلی و خارجی ای که وجود دارد، میراث ده سال گذشته را قدم به قدم اصلاح می کنیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از برنا، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در واکنش به حاشیه ایجاد شده پیرامون سوال یک خبرنگار در نشست خبری روز گذشته خود، گفت: سوال در مورد مسئله حکمرانی اقتصادی بود که به تفصیل در مورد آن صحبت کردم. طولانی ترین پاسخی که داده شده مربوط به حکمرانی اقتصادی بود و مفصل به آن خانم توصیه دادم. چه اتفاقی در حکمرانی اقتصادی در یک سال و نیم گذشته رخداده است و ما علی رغم فشارهای داخلی و خارجی ای که وجود دارد، میراث ده سال گذشته را قدم به قدم اصلاح می کنیم. متاسفانه شیطنت کردند و عبارت اول را رسانه ای کردند.

وی در ادامه در خصوص تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی نیز گفت: بانک مرکزی اعلام کرده است که این کار انجام شده و گزارش آن هم ارائه شده است.

خاندوزی بیان کرد: تفکیک ۸/۵ میلیون حساب انجام شده است. آقای زارع‌پور در کارگروه افتصاد دیجیتال برای کسب و کارهای اینترنتی به عنوان اصلاحیه پیشنهادی دادند که باید از ایشان پیگیری کنید. ان‌شااله آقای وزیر تلاش می‌کنند این کار انجام بشود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر