پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۰۲۲
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: توانمندی‌های اقتصادی استان بوشهر باید در سطح ملی معرفی شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی باستین عصر چهارشنبه در نشست توسعه صادرات غیر نفتی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای توانمندی بالایی در زمینه‌های مختلف اقتصادی است که باید به خوبی معرفی شوند.

وی برگزاری نمایشگاه‌های مختلف را گامی مهم برای معرفی ظرفیت‌های استان بوشهر دانست و اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی باید به صورت ویژه دنبال و پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان بوشهر با تاکید بر اینکه توانمندی‌های اقتصادی استان بوشهر باید در سطح ملی معرفی شود افزود: باید متناسب با ظرفیت‌های استان نمایشگاه‌های تخصصی برگزار شود.

تشکیل کمیته عالی بازاریابی

وی رشد سرمایه‌گذاری در این استان را مستلزم برگزاری نمایشگاه‌های متنوع دانست و خاطرنشان کرد: نسبت به برپایی نمایشگاه‌های گردشگری، صنایع دستی، صنایع دریایی، خرما و ته لنجی اقدام شود.

باستین خواستار برگزاری نمایشگاه توانمندی اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر شد و افزود: نمایشگاه مشاغل خانگی و گردشگری و صنایع دستی در همه شهرستان‌های استان بوشهر برگزار شود.

وی با تاکید بر تشکیل کمیته عالی بازاریابی در استان بوشهر ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی مزیتی استان بوشهر مانند شیلات در تهران و کشورهای همسایه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر