جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرحله استانی جشنواره مشاعره رضوی با حضور فرماندار دشتستان ، بخشدار مرکزی شهرستان و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در مرکز کانون پرورش فکری شهر برازجان برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع در این آیین ضمن تقدیر از فعالین این عرصه ، گفت : آشنایی کودکان ونوجوانان با امام رضا(ع) و جشنواره های رضوی موجب تقویت مهارت‌ها، رشد اخلاقی و فکری آنان می شود و به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک می کند.
کد خبر: ۱۳۳۱۱
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: مرحله استانی جشنواره مشاعره رضوی با حضور فرماندار دشتستان ، بخشدار مرکزی شهرستان و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در مرکز کانون پرورش فکری شهر برازجان برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع در این آیین ضمن تقدیر از فعالین این عرصه ، گفت : آشنایی کودکان ونوجوانان با امام رضا(ع) و جشنواره های رضوی موجب تقویت مهارت‌ها، رشد اخلاقی و فکری آنان می شود و به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک می کند.

\n\n

فرماندار دشتستان در ادامه اظهار داشت : افزایش تجهیزات و امکانات آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مورد توجه است و در سال جاری اعتبار لازم در این خصوص اختصاص خواهد یافت.
\n 
\nشایان ذکر است این جشنواره  ویژه گروه سنی کودک ونوجوان کانون های پرورش فکری استان بود که در آن  منتخبین  برای راه یابی  به مرحله کشوری تعیین و معرفی شدند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر