سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت سیمان دشتستان از تولید روزانه 7 هزار و 500 تن سیمان و کلینکر در شرکت سیمان دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، کیومرث موسیوند در نشست ائمه جمعه و جماعات شهرستان دشتستان اظهار داشت: امسال به نام سال « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم.وی افزود: باید با مدیریت جهادی و تلاش و فعالیت شبانه‌روزی برای رشد و توسعه کشور اهتمام ورزیم و نباید هیچ فرصتی را در مسیر رشد و اعتلای بیشتر جامعه هدر دهیم.
کد خبر: ۱۳۳۸
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۹

فکرشهر: مدیرعامل شرکت سیمان دشتستان از تولید روزانه 7 هزار و 500 تن سیمان و کلینکر در شرکت سیمان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، کیومرث موسیوند در نشست ائمه جمعه و جماعات شهرستان دشتستان اظهار داشت: امسال به نام سال « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم.

وی افزود: باید با مدیریت جهادی و تلاش و فعالیت شبانه‌روزی برای رشد و توسعه کشور اهتمام ورزیم و نباید هیچ فرصتی را در مسیر رشد و اعتلای بیشتر جامعه هدر دهیم.

مدیرعامل شرکت سیمان دشتستان با اشاره به جایگاه سیمان دشتستان خاطرنشان کرد: شرکت سیمان دشتستان تنها واحد صنعتی بزرگ منطقه است که همواره علاوه بر فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان نیز اهتمام ویژه‌ای داشته است.

وی از تولید روزانه 7 هزار و 500 تن سیمان و کلینکر در شرکت سیمان دشتستان خبر داد و بیان داشت: کارخانه سیمان دشتستان روزانه بالغ بر سه هزار و 500 تن کلینکر و چهار هزار تن سیمان تولید می‌کند.

وی ابراز داشت: هم‌اکنون 530 نفر مستقیم و بیش از سه هزار خانوار نیز غیرمستقیم از کارخانه سیمان دشتستان ارتزاق کرده و مشغول به فعالیت هستند.

موسیوند تاکید کرد: عمده صادارت کارخانه سیمان دشتستان علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای عراق، عربستان، قطر و کویت است.

در این نشست، ائمه جمعه شهرستان دشتستان نیز بر استفاده بیشتر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار عظیم شهرستان در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کردند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر