جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مديركل كتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: استان بوشهر تنها استانی است که کتابخانه مرکزی ندارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سیدعلی هاشمی در نشست با مدیران ارشد استان بوشهر اظهار داشت: این استان با حدود یک میلیون نفر جمعیت، باید طبق سند چشم انداز تدوین شده توسط کتابخانه های عمومی کشور، دارای چهار میلیون جلد کتاب در قفسه کتابخانه های خود باشد و این در صورتی است که تنها ۸۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه های استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۴۲۰
پنجشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: مديركل كتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: استان بوشهر تنها استانی است که کتابخانه مرکزی ندارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیدعلی هاشمی در نشست با مدیران ارشد استان بوشهر اظهار داشت: این استان با حدود یک میلیون نفر جمعیت، باید طبق سند چشم انداز تدوین شده توسط کتابخانه های عمومی کشور، دارای چهار میلیون جلد کتاب در قفسه کتابخانه های خود باشد و این در صورتی است که تنها ۸۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه های استان وجود دارد.

\n\n

وی بیان کرد: استان بوشهر تنها استانی است که اداره کل کتابخانه های عمومی آن فاقد ساختمان تملیکی است ضمن اینکه تنها استانی است که کتابخانه مرکزی ندارد و این مهم، زیبنده استانی با پیشینه و فرهنگ بوشهر نیست.

\n\n

اختصاص ۱۲هزار متر مربع زمین برای احداث کتابخانه مرکزی در بوشهر

\n\n

به نوشته ی مهر، مديركل كتابخانه هاي عمومي استان بوشهر از اختصاص ۱۲هزار متر مربع زمین برای احداث کتابخانه مرکزی در بوشهر توسط اداره کل راه و شهرسازی خبر داد و افزود: انتظار می رود، بودجه لازم برای ساخت و تجهیز این کتابخانه در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان، قرار بگیرد.

\n\n

هاشمی ادامه داد: از فرمانداران شهرستان های استان بوشهر نیز انتظار می رود برای توسعه و تجهیز کتابخانه ها در شهرستان های خود همت و تدبیر بیشتر و بهتری صورت دهند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر