سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: استقلال دادگاه عمومی آبپخش رسما ابلاغ شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالکریم رستگار بعد از ظهر امروز با اشاره به اعلام رسمی استقلال دادگاه عمومی آبپخش اظهار داشت: با پیگیری رئیس کل دادگستری استان بوشهر و تصویب ریاست قوه قضاییه، استقلال دادگاه عمومی آبپخش رسما به دادگستری استان ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۳۴۲۸
پنجشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: استقلال دادگاه عمومی آبپخش رسما ابلاغ شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم رستگار بعد از ظهر امروز با اشاره به اعلام رسمی استقلال دادگاه عمومی آبپخش اظهار داشت: با پیگیری رئیس کل دادگستری استان بوشهر و تصویب ریاست قوه قضاییه، استقلال دادگاه عمومی آبپخش رسما به دادگستری استان ابلاغ شده است.

\n\n

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیش از این دادگاه آبپخش به صورت دادگاه سیار فعالیت داشت و با ابلاغ استقلال این دادگاه، خدمات مطلوب‌تری به مردم این بخش ارائه می‌شود و امیدوار هستیم رضایت خاطر مردم از این خدمت فراهم شود.

\n\n

رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز با تقدیر از مسئولان قوه قضاییه و اداره کل دادگستری استان بیان کرد: استقلال دادگاه عمومی بخش آبپخش خبر شیرینی است که توفیق دارم امروز به دلیرمردان و شیرزنان آبپخشی عرضه دارم و از همه مقامات کشوری و استانی و نمایندگان استانی دستگاه قضایی که در تحقق این امر همکاری کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

\n\n

به نوشته ی فارس، مصطفی رضایی افزود: افزایش کیفیت خدمات‌رسانی در این مجموعه و رضایتمندی مردم مهم‌ترین هدف مسئولان است و بدون تردید با استقلال دادگاه عمومی آبپخش شاهد بهبود خدمات‌رسانی و تسریع در ارائه خدمات توسط این نهاد خواهیم بود.

\n\n

وی با اشاره به اهمیت استقرار ادارات و نهادها در این بخش گفت: ارتقای سیاسی آبپخش موضوعی است که پس از تکاپوی سه دهه شوراهای اسلامی شهر آبپخش در نیمه نخست سال 88 محقق شد و شاهد افتتاح نهادی سیاسی به‌نام بخشداری آبپخش بودیم.

\n\n

رضایی یادآور شد: تمامی شهروندان نیک می‌دانند که هدف از ارتقای شهر به مرکز آبپخش تنها استقرار بخشداری نبوده است، بلکه استقرار ادارات و دستگاه‌های اجرایی و نمایندگی‌های آنان برای تسهیل در انجام امور روزمره مردمان آبپخش هدفی بوده که به آن توجه داشته‌ایم.

\n\n

وی ابراز داشت: در شش سال گذشته تلاش‌های مستمر و بی وقفه‌ای در راستای توسعه زیرساخت‌های اداری آبپخش صورت گرفته و به قطره‌ای از دریای خواسته‌های شهروندان در این زمینه رسیده‌ایم که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر