جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ ارسالی خوانندگان؛
فکرشهر: اینجا هستم تا بمانم و میمانم...\n\nسال هاست که در برابر سلطنت های فوتبالی جهان فوتبال ما نابرابری های فراونی را با آن ها داریم . فوتبال ما این باید بپذیرد که در زیر ساخت ها مشکلات فراوانی دارد . بیایید قبول کنیم که فوتبال پایه ی ما نمره آن زیر   10 است تا 20 نمره، فاصله زیادی است.
کد خبر: ۱۳۴۶۷
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: اینجا هستم تا بمانم و میمانم...

\n\n

سال هاست که در برابر سلطنت های فوتبالی جهان فوتبال ما نابرابری های فراونی را با آن ها داریم . فوتبال ما این باید بپذیرد که در زیر ساخت ها مشکلات فراوانی دارد . بیایید قبول کنیم که فوتبال پایه ی ما نمره آن زیر   10 است تا 20 نمره، فاصله زیادی است.

\n\n

مسائل زیادی باعث این مشکل می شود که نتوانیم فوتبال پایه خود را به سطوح بالایی برسانیم ، هرچند به تازگی دارد  روند خوبی  در ساختار فوتبال پایه اجرایی می شود و آقای فریدون  معینی برنامه های خوبی را دارد ولی در بعضی از شرایط ها کار از برنامه خارج است و نمی توان صحبتی از آن کرد ولی بنده به جرات می توانم این حرف را بزنم ما در فوتبال پایه شاهد بعضی مسائل هستیم که متاسفانه خرابی ها از اینجاست .

\n\n

در بعضی یا بیشتر تیم های موجود در پایه شاهد کارهای دلال بازی هستیم که این کار باعث شده خیلی ها در فوتبال نباشند  و خیلی ها باشند . شرایط موجود در دلالی است که از مدیران تا بازیکنان که جایگاه آن ها باید جای دیگر باشند ولی ...  .

\n\n

فوتبال پایه  معتاد شده و باید آن را درمان کرد .

\n\n

استان بوشهر در بحث فوتبال پایه تا جایی که توان داشته و حتی بیش از توان موجود کار خود را پیش برده  تا بتواند فوتبال خود را زنده نگه دارد . این ما هستیم که می توانیم با نظرات خود و راه کار ها فوتبال را سرحال نگهداریم .

\n\n

فوتبال پایه نیاز دارد به حمایت های همه جانبه و تنها از یک نفر کاری صورت نخواهد گرفت و بیشترین مشکلات فوتبال پایه از بحث مالی است که باید مورد توجه تمامی ارگان های دولتی و غیر دولتی قرار گیرد و بیایند و در کنار فوتبال باشند.

\n\n

بنده عضو کوچکی از جامعه ورزشی (فوتبال ) هستم که نسبت به آن در شادی ها شاد و در ناراحتی ها ناراحت خواهم شد .

\n\n

یه ضرب المثل چینی میگه :
\nبخاطر میخی نعلی افتاد 
\nبخاطر نعلی ، اسبی افتاد 
\nبخاطر اسبی ، سواری افتاد 
\nبخاطر سواری ، جنگی شكست خورد
\nبخاطر شكستی ، مملكتی نابود شد
\nو همه اینها بخاطر كسی بود كه میخ را خوب نكوبیده بود....

\n\n

یادمان باشد هر كار ما، حتی كوچك، اثری بزرگ دارد كه شاید در همان لحظه ما نبینیم ....

\n\n

3 پیشنهاد را به هیات فوتبال استان بوشهر ارسال کرده ام که در صورت صلاح دید و طبق قوانین اجرایی خواهند کرد.

\n\n

1. هر باشگاهی که سرمربی آن بیش از 10 سال سابقه مربیگری دارد ملزم شود یک مربی جوان زیر 25 سال به عنوان "دستار کاراموز" در کنار خود داشته باشد. این می تواند ورود مربیان جوان و با استعداد را به چرخه فوتبال استان و کشور باعث شده و بهترین کلاس تجربی برای آن ها بوده و تولید مربیان را نیز فعال نماید.

\n\n

2. میزبان فینال حذفی در یکی از شهرهایی که در لیگ بزرگسالان کشور نماینده ندارند را از حال مشخص کنید.

\n\n

3. در بازی های فستیوال "مدارس فوتبال" فقط اجازه تعویض بازیکن را به مربیان دهید تا بازیکنان بتوانند در این زمان هم بدون استرس فوتبال بازی کنند و هم بدون فشار روحی و روانی . در این جا سطح کیفی مربیان در انتقال بازیکنان در زمان تمرینات را هم مشخص خواهد کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر