پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: ۱۰ درصد بوشهری‌ها تحت پوشش کمیته امداد هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد لطفی بعد از ظهر یکشنبه در نشسست با فرمانده انتظامی استان بوشهر به تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش آسیبب‌های اجتماعی در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: کمته امداد تلاش ویژه‌ای برای آموزش خانوارهای تحت حمایت برای کاهش آسیب‌ها دارد.\n\nوی از توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش امداد در استان خبر داد و اضافه کرد: تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، گام‌های محکمی را در راستای توانمندسازی خانوارها برداریم.
کد خبر: ۱۳۵۰۳
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: ۱۰ درصد بوشهری‌ها تحت پوشش کمیته امداد هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد لطفی بعد از ظهر یکشنبه در نشسست با فرمانده انتظامی استان بوشهر به تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش آسیبب‌های اجتماعی در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: کمته امداد تلاش ویژه‌ای برای آموزش خانوارهای تحت حمایت برای کاهش آسیب‌ها دارد.

\n\n

وی از توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش امداد در استان خبر داد و اضافه کرد: تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، گام‌های محکمی را در راستای توانمندسازی خانوارها برداریم.

\n\n

لطفی از تهیه و تدوین طرح‌های توجیهی فنی و اقتصادی برای مددجویان کمیته امداد و همچنین ارائه خدمات مشاوره‌ای به این افراد خبر داد و بیان کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، پیگیری وصول تسهیلات بانکی و نظارت بر طرح‌های اشتغال را به صورت جدی در دستور کار داریم.

\n\n

وی به اهمیت و جایگاه ویژه اشتغال در کاهش آسیب‌های وارده به خانوارها اشاره کرد و افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانوارها یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در استان بوشهر است که در قالب طرح‌های مختلفی پیاده‌سازی می‌شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه ۱۰ درصد بوشهری‌ها تحت پوشش کمیته امداد هستند، تصریح کرد: نیروی انتظامی نیز می‌تواند برنامه‌های مختلف خود را برای کمک به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد ارائه دهد.

\n\n

وی ارائه آموزش‌ها و برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را بسیار مهم خواند و افزود: تفاهم‌نامه خوبی بین کمیته امداد و نیروی انتظامی استان بوشهر منعقد شده است که باید برای تحقق مفاد این تفاهم‌نامه تلاش کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر