دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت:با توجه به وجود جوانان مستعد و قابلیت ها و ظرفیت بالای تنگستان درحوزه دینی و مذهبی اعزام روحانیون در ایام مختلف سال به این شهرستان باید بیشتر شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده یکشنبه در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: امسال تمام خانه های عالم نیمه تمام در شهرستان تنگستان با تخصیص اعتبارات لازم در کمیته برنامه ریزی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.\n\nوی تصریح کرد: بیش از 60 هیات مذهبی در تنگستان فعال است که نیاز دارد تبلیغات اسلامی استان بوشهر برای تجمیع و ساماندهی این هیات ها فعالیت بیشتری کند.
کد خبر: ۱۳۵۰۵
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت:با توجه به وجود جوانان مستعد و قابلیت ها و ظرفیت بالای تنگستان درحوزه دینی و مذهبی اعزام روحانیون در ایام مختلف سال به این شهرستان باید بیشتر شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده یکشنبه در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: امسال تمام خانه های عالم نیمه تمام در شهرستان تنگستان با تخصیص اعتبارات لازم در کمیته برنامه ریزی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

\n\n

وی تصریح کرد: بیش از 60 هیات مذهبی در تنگستان فعال است که نیاز دارد تبلیغات اسلامی استان بوشهر برای تجمیع و ساماندهی این هیات ها فعالیت بیشتری کند.

\n\n

ترک زاده با اشاره به اینکه شهرستان تنگستان دارای چند مرکز قرآنی است گفت: موسسات قرآنی در شهرستان تنگستان و شهر اهرم از جمله دارالقرآن ابراهیم خلیل الله فعالیت خوبی دارند که حتی در مقاطع دانشگاهی دانشجو می پذیرد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی با اشاره به نقش مهم مرکز قرآنی تنگستان در آشنایی نوجوانان و کودکان با حفظ قرآن کریم افزود: بیش از30 نفر در دارالقرآن ابراهیم خلیل الله اهرم موفق به حفظ کل قرآن و درحال حاضر نیز 25 نفر مشغول حفظ 5 جزء به بالا هستند.

\n\n

فرماندار تنگستان افزود: موسسه قرآنی حنان در بخش دلوار و چند موسسه دیگر در سطح شهرستان در این زمینه در حال فعالیت هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر