جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: در یکسال گذشته تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت ما بوده که در این راستا در بخش فرهنگی، مذهبی بیش از 40 میلیارد ریال نیز هزینه شده است...
کد خبر: ۱۳۵۸۲
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: در یکسال گذشته تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت ما بوده که در این راستا در بخش فرهنگی، مذهبی بیش از 40 میلیارد ریال نیز هزینه شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع چهارشنبه در نشست با ائمه جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و روسای ادارات اوقاف و امور خیریه و دفتر تبلیغات اسلامی به تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در شهرستان دشتستان پرداخت.

\n\n

وی یادآور شد: خوشحالیم که امروز پس از موفقیت های مختلف دولت بویژه موفقیت در موضوع هسته ای، مردم کشورمان بیش از گذشته به آینده کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران امیدوارند.

\n\n

\n\n

زارع نقش ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه در اعتلای فرهنگ عمومی و تلاش برای حفظ امیدواری مردم به دولت و نظام جمهوری اسلامی را بسیار موثر دانست.

\n\n

فرماندار دشتستان بیان داشت: حفظ امیدواری و رضایت مردم وظیفه همه ماست که انشاالله با کوشش وافر در پایان سال جاری شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

\n\n

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، ائمه جمعه شهرهای دشتستان نیز در این نشست ضمن تشکر از اقدامات دولت، حل مشکلات آب آشامیدنی، برق و همچنین تکمیل طرح های فرهنگی و مذهبی را خواستار شدند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر