پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: درصد وقوع جرایم خشن و خشونت‌آمیز در استان بوشهر پائین است.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی جمادی ظهر چهارشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور ایجاد امنیت و بهبود شاخص‌های امنیتی در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد امنیت پایدار در سطح استان هستیم.\n\nوی به اهمیت بالای برنامه‌های پیشگیری اشاره کرد و ادامه داد: باید از ابزارها و فناوری‌های مناسب در زمینه پیشگیری استفاده شود که نصب دوربین‌های مداربسته یکی از راهکارهای مناسب در این زمینه است.
کد خبر: ۱۳۵۹۳
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: درصد وقوع جرایم خشن و خشونت‌آمیز در استان بوشهر پائین است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی جمادی ظهر چهارشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور ایجاد امنیت و بهبود شاخص‌های امنیتی در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد امنیت پایدار در سطح استان هستیم.

\n\n

وی به اهمیت بالای برنامه‌های پیشگیری اشاره کرد و ادامه داد: باید از ابزارها و فناوری‌های مناسب در زمینه پیشگیری استفاده شود که نصب دوربین‌های مداربسته یکی از راهکارهای مناسب در این زمینه است.

\n\n

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه برخی از سازمان‌ها و موسسات دوربین مداربسته ندارند، اضافه کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود که در سریع‌ترین زمان نسبت به تجهیز این موسسات به دوربین مداربسته اقدام شود.

\n\n

وی بر لزوم تشکیل یک کمیته برای پیگیری نصب دوربین مداربسته تاکید کرد و افزود: ارائه آموزش‌های مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم نیز اهمیت بالایی دارد که هماهنگی‌هایی با برخی دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش برای حضور قضات در مدارس و ارائه آموزش‌های مناسب صورت گرفته است.

\n\n

جمادی با اشاره به اینکه مردم به عنوان محور اصلی در برنامه‌های پیشگیری از جرم محسوب می‌شوند، بیان کرد: پیشگیری نقش مهمی در افزایش امنیت دارد و در هر جامعه‌ای امنیت به عنوان یکی از نیازهای اساسی است.

\n\n

وی تصریح کرد: وقوع جرایم خشن و خشونت آمیز در استان بوشهر پائین است و امنیت پایداری در استان حاکم است و باید از همه ظرفیت‌ها برای کاهش جرایم خرد استفاده شود تا شاهد امنیت بیش از پیش در استان باشیم.

\n\n

نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در ورودی و خروجی شهر

\n\n

معاون دادستان بوشهر بوشهر نیز در این نشست به اهمیت بالای اجرای برنامه‌های پیشگیری اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف باید علاوه بر نصب دوربین‌های مداربسته، از این سیستم‌ها استفاده کنند.

\n\n

حجت عبدالهی از نصب دوربین در ۱۰ نقطه مختلف شهر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: پنج نقطه اولویت‌دار نیز برای نصب دوربین انتخاب شده است و در ورودی و خروجی شهر نیز دوربین‌های پلاک‌خوان نصب می‌شود.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر