جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۰۱۵
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دیلم گفت: در نظر داریم به جهت حمایت و تقویت دانش‌آموزان شهرستان دیلم در کنکور سراسری بخشی از هزینه‌ها را در کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص دهیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد اسدی صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی و کنکور ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: امروزه هدف گذاری اصلی دشمن بر روی قشر دانش‌آموز به عنوان نسل آینده ساز ایران اسلامی است که می‌طلبد با حساسیت بیشتر نسبت به حفظ فرزندانمان و آینده موفق آنها توجه بیشتری کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود: دشمنان با هدف توقف پیشرفتهای علمی ما از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد چرا که در همه ابعاد و فتنه‌ها قبلاً ناکام ماندند و امروز دانش‌آموزان ما را مورد هدف قرارداده‌اند.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: امروزه سرمایه گذاری دشمن دقیقاً جایی است که ما از آن غافل مانده‌ایم و می‌طلبد بر روی این قشر کار بیشتری صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: ارتقای وضعیت علمی شهرستان دیلم برای ما یک ضرورت تلقی می‌شود و با تمام ظرفیت برای آینده سازان خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

اسدی گفت: در نظر داریم به منظور حمایت و تقویت دانش‌آموزان شهرستان دیلم در کنکور سراسری بخشی از هزینه‌ها را در کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر