جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۰۹۳
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی صفوی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در استان بوشهر اظهار داشت: انجمن‌های موصوف نقش مؤثری در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در همه بخش‌های دولتی و خصوصی دارند.

وی خاطر نشان کرد: به استناد قانون حمایت از مصرف‌کنندگان و همچنین مقررات مربوطه، برنامه زمانبندی فرایند انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن‌های شهرستانی در سال ۱۴۰۲ توسط ادارات صمت شهرستان به عنوان مرجع نظارت بر انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سطح شهرستان و دبیرخانه هیئت نظارت بر انتخابات آن انجمن تدوین خواهد شد.

صفوی بیان کرد: حسب تکالیف مطروحه در اساسنامه انجمن شهرستانی اداره صنعت، معدن و تجارت هر شهرستان نسبت به تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات انجمن و نظارت بر فرآیند انتخابات اقدامات لازم به عمل می‌آوردند.

وی بیان کرد: مطابق مفاد تبصره‌های ۱و۲ و شرایط داوطلبان عضویت در هیئت مدیره بر مبنای اساسنامه انجمن شهرستانی، انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس انجمن‌های شهرستانی به طور سراسری برگزار خواهد شد.

مدیر کل صمت استان بوشهر اعلام کرد: مدت اعتبار فعالیت هیئت مدیره و بازرس کنونی انجمن‌های مذکور، حداکثر تا زمان برگزاری انتخابات سراسری (خرداد ماه سال ۱۴۰۲) بوده و شروع فعالیت هیأت مدیره و بازرس جدید انجمن در شهرستان‌ها نیز در تیرماه سال ۱۴۰۲ است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر