جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در پیامی به مناسبت 17مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روزخبرنگار، این روز رابه خبرنگاران و فعالان رسانه های چاپی و الکترونیک تبریک گفت.\n\nبه گزارش فکرشهر، متن پیام بدین شرح می باشد:\n\nباسمه تعالی\n\nدر عصری که گران ترین کالای آن را اطلاعات می دانند و در زمانه ای که بالاترین دارایی انسان دانش و آگاهی تلقی می شود، باید قدردان قلم های متعهد، لنزهای صادق، گام های پر توان و تحلیل های عالمانه‌ای بود که دست یابی به قله های پیشرفت و توسعه جز با مشارکت آنها محقق نمی شود.
کد خبر: ۱۳۶۴۹
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان در پیامی به مناسبت 17مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روزخبرنگار، این روز رابه خبرنگاران و فعالان رسانه های چاپی و الکترونیک تبریک گفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، متن پیام بدین شرح می باشد:

\n\n

باسمه تعالی

\n\n

در عصری که گران ترین کالای آن را اطلاعات می دانند و در زمانه ای که بالاترین دارایی انسان دانش و آگاهی تلقی می شود، باید قدردان قلم های متعهد، لنزهای صادق، گام های پر توان و تحلیل های عالمانه‌ای بود که دست یابی به قله های پیشرفت و توسعه جز با مشارکت آنها محقق نمی شود.

\n\n

 خبرنگاران و به طور کلی فعالان رسانه از یک سو خدمت‌گزار مردمی هستند که برای رشد و تعالی جامعه خود به اخبار، اطلاعات و تحلیل‌های داهیانه ایشان نیاز دارند و از سوی دیگر ناظران عمومی عملکرد قوای سیاسی اند. به همین جهت اخیر است که برای تحقق مردم سالاری، رسانه رکنی ضروری تلقی می شود و آسیب به جایگاه نظارتی آن موجب انسداد مسیر تحققِ حقوق شهروندی است.

\n\n

تاریخ موید آن است که بزرگان دشتستان از پیش قراولان رسانه و مطبوعات در کشور بوده اند و این نشان از فرهنگ غنی و فرهیختگی مردمان این دیار است. اینجانب از بدو تصدی به عنوان خدمت‌گزار مردم فهیم دشتستان در دولت تدبیر و امید، همواره در جلسات شورای اداری و دیگر نسشت ها حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه را به تأکید گرامی داشته ام و تلاش بر آن بوده که رابطه مدیریت اداری و سیاسی شهرستان با رسانه های محلی در یک تعامل سازنده تعریف شود تا گواه اعتقاد دولت یازدهم به جایگاه رفیع رسانه در فرایند پیشرفت شهرستان باشد.

\n\n

 در اینجا لازم می دانم یاد شهیدان والا مقام محمود صارمی، داریوش شاهینی و همه شهدای حوزه رسانه را گرامی بدارم و روز خبرنگار را به خبرنگاران پر تلاش شهرستان و همه دست اندرکاران رسانه های چاپی و الکترونیک که در مسیر پیشرفت و توسعه دشتستان صادقانه و دلسوزانه گام بر می‌دارند تبریک و تهنیت می گویم.
\nارسلان زارع
\nفرماندار دشتستان
\n1394/5/17

\n\n

 

\n\n

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر