چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۷۹۵
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری ۱۲ نفر سارق و کشف تعداد ۱۹ دستگاه انواع خودرو سرقتی در سال جاری خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ جوشن سهرابی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و افسران تحقیق پلیس آگاهی و دوایر تجسس کلانتری و پاسگاه‌ها و با اجرای طرح‌های مقطعی و از همه مهم‌تر کمک شهروندان با شناسایی ۱۲ نفر سارق، تعداد ۱۹ دستگاه انواع خودرو سرقتی کشف و به افراد مالباخته تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: آنچه که واقعیت دارد وقوع سرقت خودرو در استان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل، افزایش داشته است.

وی ادامه داد: کم توجهی افراد مالباخته در روشن گذاشتن خودرو و رها کردن آن حتی برای مدت زمان کوتاه، عدم استفاده از پارکینگ، اختلاف مالی در عدم انجام تعهدات بین خریدار و فروشنده در معامله خودرو و رها کردن خودرو بدون قفل کردن در کوچه‌ها و خیابان‌ها برای مدت زمان طولانی در افزایش وقوع این سرقت مؤثر بوده است.

سهرابی گفت: انتظار می‌رود هم استانی‌ها با رعایت نکات ایمنی و توصیه‌ها و هشدارها، پلیس را در کنترل و کاهش وقوع این سرقت مهم کمک و با پلیس همکاری کنند.

وی بیان کرد: احداث پارکینگ از سوی دستگاه متولی در خیابان‌ها و محل‌های پرجمعیت و پر تردد می‌تواند در کاهش وقوع این سرقت مؤثر واقع شود

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر